۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۲۹۰۷
مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري:

بهره برداری از جاده هاي جايگزين كارون 4 تا پايان خرداد 94

مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی پروژه پول قوسی کارون 4 پیش‌بینی می‌شود تا پايان خرداد امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.
بهره برداری از جاده هاي جايگزين  كارون 4 تا پايان خرداد 94
قاسم قاسمی مدیر كل راه و شهرسازي استان،در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص پل قوسي كارون ۴ و راه هاي طرفين پل اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پل قوسی شاهد کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی محور ارتباطی بروجن- لردگان- ایذه از یک سو و تسهیل در تردد مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و شهرکرد از سویی دیگر خواهیم بود.

قاسمی افزود : بازگشايي اين محور ارتباطي نقش مهمي در ارتباط زميني كشور به ويژه براي تسهيل در رفت و آمد مردم استان هاي خوزستان و چهارمحال و بختياري دارد.

قاسمي ضمن تشریح مشخصات فنی این پروژه بیان کرد: این مسیر های جایگزین به طول ۱۰ کیلومتر و ۲۰۰ متر در مسیر کوهستانی و شامل ۷ رشته تونل که طولانی ترین آنها ۵۷۰ متر طول دارد.

مدير کل راه و شهرسازی استان در خصوص مشخصات پل کارون ۴ تصریح کرد : این پل سه هزار و ۸۷۵ تنی که بر روی دریاچه کارون۴ و به عنوان مسیر جایگزین شهرکرد- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری احداث گردیده است.

قاسمی خاطرنشان ساخت: پل کارون ۴ به دلیل برخورداری از طول عرشه ۳۷۸ متری، طول دهانه۳۰۰ متری و ارتفاع ۶۲ متری از سطح دریاچه سد، عنوان بزرگترین پل زیر قوسی کشور را از آن خود کرده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۱۷

29 Dec 2019