۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۲۲۹۰۲
نماينده مردم شهرستان شهرکرد، سامان و بن در مجلس:

جلوگيري از تحريف شخصيت امام خميني (ره) مستلزم دست نخورده ماندن اثار امام است

نماينده مردم شهرستان شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت:جلوگيري از تحريف شخصيت امام مستلزم دست نخورده ماندن اثار امام است.
جلوگيري از تحريف شخصيت امام خميني (ره) مستلزم دست نخورده ماندن اثار امام است
به گزارش جهانبین نیوز سيد سعيد زمانيان در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه فرمايشات رهبري در سالروز رحلت امام خميني (ره) در راستاي افکار و سيره امام بسيار ارزنده است، اظهار داشت: منويات و اثار امام بايد سالم و دست نخورده به دست همه مردم دنيا برسد چرا که منويات و افکار و سيره امام تبين کننده حکومت اسلامي است.

زمانيان با بيان اينکه کساني که دست به تحريف اثار امام مي زند به دنبال اهداف و منافع شخصي، مادي خود هستند، بيان داشت: اين افراد جزء افراد خيانتکار در جامعه هستند .

وي بيان داشت: کساني که به دنبال نشر اثار امام هستند بايد در جامعه هوشيار باشند ، چرا که اثار امام سند تاريخي ملت ايران و همه مردم دنيا است.

نماينده مردم شهرستان شهرکرد، سامان و بن با بيان اينکه امام خميني (ره) ساده زيستن را انتخاب کرده بودند و در محيط قرار داشتند ساده بود و همين مکان هنوز به همان سادگي باقي مانده است و حضرت امام به دليل ساده زيستي در بطن جامعه قرار داشت و از احوالات مردم خبر داشت.، عنوان کرد: مسئولين نبايد به دنبال تجمل گرايي باشند.

وي افزود: رهبر معظم رهبري بارها و بارها حساسيات هاي موجود در راستاي موارد هسته اي را عنوان کرده اند و در صحبت هايشان که آمريکا قابل اعتماد نيست و خواص نيز در ارتباط با موارد هسته اي حساسيت ايجاد نکنند.

زمانيان با بيان اينکه انرژي هسته اي حق مسلم ما است و يک دستاورد ارزشمند است که نبايد به راحتي تحت تاثير قرار گرفت، عنوان کرد: در انرژي هسته اي بايد دقت کرد که الت دست عومال خارجي و داخلي نشويم و از فرمايشات رهبري در اين زمينه در مسائل مختلف استفاده کنيم و منويات رهبري را نقشه راه خود در تمامي مسائل قرار دهيم.




انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۷:۳۰

17 Feb 2020