۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۲۸۷۱
با هدف تعامل بيشتر و دريافت نظرات و انتقادات مخاطبان:

سامانه"ارتباط با ما" در پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار راه اندازي شد

مدیر پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار از طراحی سه سامانه ارتباطی جهت ارتباط مخاطبان و مردم شهرستان کیار با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار خبر داد.
سامانه"ارتباط با ما" در پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار راه اندازي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کیار بیدار، بهزادی گفت: با گذشت نزديک به سه سال از فعاليت پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار در سطح شهرستان کيار و استقبال مخاطبان از اين پايگاه خبري، بر آن شديم تا تعامل بيشتري با مخاطبان برقرار نمائيم و بر همين اسا با کمک بخش پشتيباني و فني اين پايگاه دو سامانه جديد طراحي و جهت استفاده مخاطبان در پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار قرار گرفت.

بهزادي در اين خصوص افزود: سامانه ارتباط با ما متشکل از چند زير سامانه سامانه است که هر کدام با هدف مشخصي امکان ارتباط بيش از پيش مخاطبان با مديران پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار را فراهم مي کنند.

وي گفـت: سامانه ارسال و دريافت برنامه ها جهت ارتباط مديران روابط عمومي هاي ادارات و کليه کساني که قصد هماهنگي جهت پوشش خبري برنامه هاي خود يا ارسال برنامه هايشان را دارند راه اندازي شده است.

مدير پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار در خصوص ديگر سامانه فعال شده در اين سايت گفت: سامانه دريافت نظراتف پيشنهادات و انتقادات نيز جهت ارتباط مستقيم مدير سايت با مخاطبان طراحي شده است که به صورت روزانه توسط مدير سايت بررسي مي شود.

وي ديگر سامانه طرحي شده در بخش ارتباط با ما را سامانه ارسال خبر خبرنگاران عنوان کرد و گفت که کساني که قصد ارسال عکس و متن و ... را دارند مي توانند از اين بخش استفاده کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۱:۱۰

16 Jan 2020