۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۲۸۴۷

برگزاري جشن هاي باشكوه نيمه شعبان در شهرستان فارسان

اين روزها شهرستان فارسان حال و هواي ديگري به خود گرفته و آماده برگزاري جشن باشكوه نيمه شعبان، سالروز ميلاد حضرت مهدي(عج) است.
برگزاري جشن هاي باشكوه نيمه شعبان در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان که هميشه در اين موارد پيش قدم هستند اين بار هم با آذين بندي و چراغاني مساجد و معابر چهره اي متفاوت ايجاد کرده اند و همه چيز رنگ و بوي ديگري مي دهد.

پارچه نوشته و پرچم هاي رنگارنگ که هر کدام به نام مهدي(عج) منقش شده اند ميلاد گل نرگس را مژده مي دهند.

فضاي سطح شهر با آذين بندي وچراغاني بسيار زيبا موجي ازشادي را در انسان به وجود مي آورد و در هر گوشه و کناري از سطح هر فرد خود را براي برگزاري اين جشن مهيا نموده است.

خريد شربت و شيريني، شکلات، چراغاني و نور افشاني شهر، عطرافشاني و خلاصه همه چيز براي رسيدم ميلاد مهدي موعود(عج) آماده شده است.

البته با نزديکي نيمه شعبان از هم اکنون پيامک هاي تبريک اين روز بزرگ ارسال مي شود و برخي پيشاپيش اين جشن و ميلاد را تبريک مي گويند.

بقاع متبرکه و مساجد نيز خود را مهياي برگزاري اين جشن نموده اند و در روز نيمه شعبان بسياري از مردم مومن و ولايتمدار با حضور در اماکن متبرکه اين جشن را برگزار مي نمايند.

تعدادي از جوانان نيز شب نيمه شعبان را براي برگزاري جشن عروسي خود انتخاب کرده اند و زندگي مشترک خود را همزمان با اين جشن بزرگ آغاز خواهند کرد.

خلاصه همه در تب و تاب نيمه شعبان هستند تا جشن بزرگي را در اين روز برپا نمايند و ميلاد امام عصر(عج) را جشن بگيرند.

برگزاري جشن ها فقير و غني نمي شناسد چرا که اين روزها در محله هاي بالاي شهر و يا پايين شهر هر عاشق امام زمان(عج) به نوعي در حال خدمت کردن است تا ارادت و اخلاص خود را نشان دهد.

اين روزها با گذر از خيابانها حضور جوانان براي برپايي جشن بزرگ نيمه شعبان بسيار چشمگيراست ، جواني که بدون خستگي و با همه اخلاص و عشق به مولايشان مهدي(عج) در حال تزيين کردن خيابانها هستند.

در شب نيمه شب دو مکان در شهر فارسان نور افشاني ميشود و بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد صاحب الزمان و ساعت 9 شب بلوار امام کوچه روبروي اداره دارايي جشن هاي بزرگ برگزار مي شود.



انتهای پیام/1020ج/ 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۱:۳۲

15 Jan 2020