۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۲۸۲۸

استغاثه اي براي ظهور امام زمان(عج) برگزار مي شود

مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) شهر بن از برپايي استغاثه اي براي امام زمان (عج) خبر داد و افزود: مراسم استغاثه عصر نيمه شعبان از مسجد جامع بن به سمت تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد.
استغاثه اي براي ظهور امام زمان(عج) برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز محمد حسن سليمي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: يکي از مباحث مهم و کليدي در فرج و ظهور امام زمان موضوع دعاي همگاني براي ظهور هست، در روايات هم آمده قوم بني اسرائيل با استغاثه حدود يک قرن ظهور منجي خود را جلو انداختد؛ خدا سميع الدعا است و وعده محتوم خداوند استجابت دعاي بندگان علي الخصوص دعاي دسته جمعي" يد الله مع الجماعه" است.

وي تصريح کرد: استغاثه به دعايي گفته مي شود که از روي اضطرار انجام شود، و ما در خصوص غيبت ولي خدا مضطر باشيم و واقعاً عدم ظهور آقا را با دل و جان درک کنيم همانند مثل ماهي که از آب بيرون افتاده است.

سليمي گفت: استغاثه براي ظهور با توجه به شرايط جهان و مظلوميت حق طلبان دنيا به خصوص شرايط بسيار اسف ناک شيعيان در خارج از مرزهاي کشور نياز به تضرع به درگاه خدا براي ظهور منجي بيش از هر زماني احساس مي شود.


وي افزود: بايد در نظر بگيريم قوم حضرت موسي بعد از آمدن آن حضرت وارد مرحله ي جديدي سراسر آزمون شدند، مرحله اي که بايد براي برپايي حکومت ولي معصوم خدا حرکت و جهاد مي کردند و همراه با آزمون اقتصادي و نظامي و فرهنگي بود.

مسئول هيئت محبان حضرت زهرا (س) گفت: با توجه به اينکه هدف بزرگ انقلاب اسلامي ايران رساندن پرچم اين نهضت بزرگ به دست صاحب اصلي آن" امام مهدي (ع)" است، استغاثه براي ظهور حضرت گام برداشتن در مسير اصلي و اصيل اين انقلاب محسوب مي شود، حرکت در مسيري که استکبار ستيزي و مقاومت و پايداري به عنوان اصل بزرگ قيام حضرت منجي در آن مطرح و کسي خودش را منتظر ظهور بداند اما در برابر تحولات جهاني و استکبار و استضعاف و استعمار بي تفاوت باشد يا سر سازش با فرعون جهان رو داشته باشد با اصل انتظار ناسازگار است.

وي از برپايي استغاثه اي براي امام زمان (عج) خبر داد و افزود: مراسم استغاثه در قالب پياده روي عصر نيمه شعبان از مسجد جامع به سمت تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۰:۰۰

27 Dec 2019