۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۲۸۲۵

پیمان‌‌نامه‌ی جوانان چهارمحال و بختیاری با با ولي امرمسلمين امام خامنه‌اي

جمعی از جوانان شرکت کننده در همایش « جوانان، اميدان امام و ولايت» پیمان‌نامه‌ای با ولي امرمسلمين امام خامنه‌اي (مدظله العالي) قرائت کردند.
پیمان‌‌نامه‌ی جوانان چهارمحال و بختیاری با  با ولي امرمسلمين امام خامنه‌اي
به گزارش جهانبین نیوز در بخش اول این پیمان‌نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي)
با سلام
خداوند بزرگ را سپاسگزار هستیم که ما را از نعمت ولایت بهره‌مند نمود و حیات ما را در عصر حاکمیت «ولایت فقیه» قرار داد.
اگرچه سن و سال ما اقتضا نمی‌کند و نمی‌‌کرد تا نوای ملکوتی پیر جماران، امام امت را شنیده باشیم و آنچه می‌بینیم و می‌شنویم از رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها و پدران و بزرگان ما است. بزرگان به ما گفته‌اند که همیشه نصایح و پیام‌های امام، آرام‌بخش جان ملت انقلابی و طنین‌انداز فریاد یک ملت بزرگ بوده است.

اینکه در زیباترین سال‌های زندگی جوانی‌مان، شاکر خداوند مهربان هستیم که نعمت زیبای رهبری را در وجود نازنین آن رهبر فرزانه و مهربان دریافت کرده‌ایم و در پایان این همایش با عمق جان با شما پیمان می‌بندیم، پیمان می‌بندیم که: همواره و برای همیشه هم‌قسم می‌شویم که اطاعات از ولایت فقیه و رهبری عزیز را مدنظر داشته و حرکت در مسیر اندیشه، نصایح و فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آن رهبر فرزانه را وظیفه حتمی و قطعی خود بدانیم و کلام رهبری را فصل‌الخطاب خود بدانیم.

ما جوانان استان چهارمحال وبختياري با درک شرایط و فهم دقیق نقشه‌های دشمن در طراحی مثلت بی‌ثباتی، فشار و مذاکره، با تحمل فشارها، تکیه بر تولید داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و با چشمانی باز و آگاه، توان بزرگ ملت قهرمان و به ویژه جوانان عزیز ایران اسلامی را بهترین راه استقامت و مقاومت و پایداری می‌دانیم.

بخش بعدی این بیانیه می‌افزاید:
ما جوانان انقلابی و آگاه با تکیه بر تعالیم اسلام عزیز و تأسی از آموزه‌های بزرگان و آن رهبر عزیز، وظیفه می‌دانیم تا در سنگر علم و تحصیلی، جوانان باهوش، توانمند و آیند‌ه‌سازان واقعی ایران اسلامی باشیم و در این مسیر با شهیدان والامقام عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه مقاومت و بصیرت‌مندانه‌شان باشیم.

ما جوانان عمل به سه عنصر بصیرت، اخلاق و عمل به هنگام را سرلوحه کار خود قرار داده و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و به ویژه در شرایط حاضر، دفاع از جلوه‌های زیبا و پرشور جوانان در عرصه‌‌های پرخطر فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین، عربستان و یمن را تأیید و وظیفه انقلابی خود بدانیم.

در بخش پایانی پیمان‌نامه آمده است:
جوانان انقلابی چهارمحال و بختیاری خود را فرزندان معنوی آن رهبر عزیز و دردمند دانسته و در تمامي عرصه هاو شرایط کشور، سربازی جان بر کف، آگاه و دردآشنا می دانیم و به تمام مسئولین کشور به ویژه مدیران دلسوز استان تأکید و توصیه می‌کنیم که خدمت به مردم شریف و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطاعات محض از ولی‌امرمسلمين وظیفه انقلابی و وجدانی شماست و در این مسیر پشتیبان شما بوده و هستیم.

جمعی از جوانان شركت كننده درهمايش جوانان اميدان امام و ولايت شهرکرد

به گزارش جهانبین نیوز در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد، همایش باشکوه «جوانان امیدان امام (ره) و ولایت» در شهرکرد برگزار شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۳۴

31 Dec 2019