۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۲۸۱۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تیم مذاکره کننده، یک میلیمتر هم از خطوط قرمز تخطی نکند/اجازه بازرسی از مراکز نظامی یعنی به مسلخ بردن ملت ایران

آیت الله حیدری گفت:دشمن می خواهد با شناسایی مراکز نظامی،آنجا را زیر سلطه خود قرار دهد تا ایران اسلامی نتواند در مقابل تهاجمات از خود دفاع کند.
تیم مذاکره کننده، یک میلیمتر هم از خطوط قرمز تخطی نکند/اجازه بازرسی از مراکز نظامی یعنی به مسلخ بردن ملت ایران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص بازدید از مراکز نظامی اظهار داشت: یکی از خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند این است که اجازه بازرسی از مراکز نظامی و امنیتی وجود ندارد و مبنای این فرمایش نیز آیه نفی سبیل در قرآن است.

وی ادامه داد: خدا اجازه هیچ گونه سلط کفار به مومنین را نداده است بنابراین مومنین هم نباید بپذیرند و زیربار این ذلت نروند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:بازدید از مراکز نظامی ربطی به موضوع هسته ای ندارد بلکه برای ایجاد سلطه بر ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند جوانان دانشمند هسته ای ما را شناسایی کنند تا آنها را از بین ببرند کمااینکه در گذشته این کار را انجام دادند.

آیت الله حیدری گفت: دشمن می خواهد با شناسایی مراکز نظامی،آنجا را زیر سلطه خود قرار دهد تا ایران اسلامی نتواند در مقابل تهاجمات از خود دفاع کند.

وی ادامه داد: آنان به دنبال خلع سلاح ایران هستند و این شروطی که برای توافق هسته ای مطرح کرده اند اصلا ربطی به مسائل هسته ای ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت و تیم مذاکره کننده نباید به هیچ وجه زیر این فشارها بروند چون پذیرش این شرایط به مسلخ بردن ملت ایران است.

آیت الله حیدری در پایان تاکید کرد: تنها خواسته ما از تیم مذاکره کننده این است که خطوط قرمزی را که رهبر انقلاب تعیین کرده اند نصب العین خود قرار دهند و یک میلیمتر هم از آن تخطی نکنند.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۲۴

2 Jan 2020