۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۲۸۱۷
معاون تبلیغ بنیاد مهدویت کشور:

معرفت به امام زمان (ع) موجب رهایی جامعه از مشکلات ناشی از غیبت است

حجت الاسلام محمد رضا نصوری گفت: خانواده های ما باید در تربیت فرزندان خود و اینکه فرزندانی منتظر برای امام عصر(عج) داشته باشند دقت کنند.
معرفت به امام زمان (ع) موجب رهایی جامعه از مشکلات ناشی از غیبت است
به گزارش جهانبین نیوز، معاون تبلیغ بنیاد مهدویت کشور در جمع مهدی یاوران شهر بروجن گفت: نسل منتظر از طریق تربیت مادران در خانواده تربیت می شود و به همین دلیل خانواده های ما باید در تربیت فرزندان خود و اینکه فرزندانی منتظر برای امام عصر(عج) داشته باشند دقت کنند و بدانند که توجه به مسائل مادی، عدم صله رحم و غذای شبهه ناک ما را از امام مان دور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا نصوری با اشاره به این که خداوند در همه عرصه های زندگی افراد نقش مستقیمی و غیرقابل انکار دارد تاکید کرد: ما باید برای زندگی دنیوی و اخروی خود سبک زندگی اسلامی را پیش بگیریم و ابزاری که ما را در رساندن به این سبک یاری می کند الگوبرداری از زندگی امامان و معصومین است.

نصوری تصریح کرد: تربیت نسل منتظر یعنی افرادی برای حکومت عدل جهانی مهدوی تربیت شوند و خود را آماده ظهور آن حضرت و پیوستن به سپاه او کنند که در این رابطه خانواده و بانوان نقش تعیین‌کننده دارند.

وی گفت: برای داشتن زندگی به سبک اسلامی باید بطور علمی و عملی وارد شویم و سطح معرفتی خود را افزایش داده و در کنار علم شریعت را نیز داشته باشیم و در بخش عملی هم در زندگی بی تفاوت نباشیم، ایجاد حساسیت نسبت به مسائل دینی داشته، افشاگری و جهل زدایی در عمل را فراموش نکنیم و در همه مسائل عملی خدا را در نظر بگیریم.

حجت الاسلام نصوری در پایان یاد آور شد: باید توجه کرد که اگر سبک زندگی اسلامی به درستی در بین افراد تعریف شود دیگر شاهد ناهنجاری های گوناگون در سطح جامعه نخواهیم بود و جامعه و زندگی ها به سوی سلامت و تعالی پیش خواهد رفت.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۳:۳۴

3 Jan 2020