۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۲۷۹۶
افزایش خودسرانه کرایه ها با وجود تاکید مسئولین بر عدم تغییر قیمت ها

تکلیف مردم چیست ؟

با وجود تاکیدات مکرر مسئولین تاکسی رانی شهرکرد مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت ها ، شاهد نوسان قیمت کرایه ها در خطوط مختلف تاکسی رانی همزمان با افزایش قیمت حامل های سوخت می باشیم.
تکلیف مردم چیست ؟
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز در سالهای اخیر همواره با شروع سال جدید، مباحث مختلفی در خصوص افزایش نرخ کالاها و خدمات مختلف به گوش می رسد و در این میان تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی بویژه تاکسی از همیشگی ترین موضوعات مورد اختلاف مسافران و تاکسیرانان است.

در حالی که محمدرضا امیدی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز هر گونه افزایش قیمت به بهانه طرح دولت برای تک نرخ کردن قیمت سوخت را رد کرد در روزهای اخیر شاهد افزایش نرخ تاکسی ها در خطوط مختلف شهر بوده ایم.

برخی از مسافران خط چالشتر شهرکرد با گلایه از افزایش کرایه در این مسیر از افزایش این خط از 900 تومان به 1000 تومان خبر دادند.

این در حالی است که امیدی تاکید دارد: از طرف سازمان افزایش قیمتی وجود نداشته و قیمت ها طبق روال قبل بر روی شیشه تاکسی ها نصب می باشد.

این افزایش خودسرانه کرایه به خط ویژه شهر کیان به شهرکرد نیز سرایت داشته و این مسیر با افزایش 300 تومانی از 600 به 900 تومان افزایش داشته است.

مجید علیدوستی مسئول پیشه وران شهرداری کیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز این افزایش نزخ را خودسرانه و فاقد مجوز دانست و گفت: شورای شهر تصمیمی بر افزایش نرخ کرایه ها نداشته است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با ارائه کد راننده متخلف زمینه جلوگیری از این تخلفات را فراهم کنند.

به نظر می رسد با توجه به اینکه افزایش هزینه های مرتبط با خدمات اجتماعی چون کرایه تاکسی ها از جمله مواردی هستند که تاثیر مستقیم بر رفاه عمومی و کنش های اجتماعی شهروندان دارند و کوچکترین بی دقتی در این خصوص می تواند منتج به تنش های جدی اجتماعی شود مسئولان تدابیر لازم را اتخاذو با اقدامی قاطع جلوی تخلفات و قانون گریزی ها را بگیرند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

mohammad
اگه خودسرانس پ جلوشو بگیرین نه اینکه پشت میز شعار بدین غیرقانونیه ،بدون مجوزه و... عمل کنید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۰۸

27 Dec 2019