۰
۱
plusresetminus
امام جمعه لردگان، مسئله ازدواج آسان را مسئله اي مورد توجه دين اسلام دانست و بر توجه مردم به اين موضوع تاکيد کرد.
رواج بي بندوباري در خانواده سم مهلك است/ دشمن، دشمن است مسئولان به دشمن اعتماد نداشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري، امام جمعه شهر لردگان، در خطبه هاي اين هفته، به نقش ازدواج در اسلام پرداخت و گفت : پدر و مادرها در قبال ازدواج پسر و دخترانشان مسئوليت دارند.

وي گفت: در جامعه اسلامي بايستي مهريه ها و جهيزيه ها سبک گرفته شود تا  سن ازدواج بالا نرود و دختران و پسران راحتر ازدواج کنند.

امام جمعه لردگان، در خطبه ي دوم اين هفته، مبعث فرخنده پيامبر عظيم الشان اسلام حضرت ختمي مرتبت حضرت محمد (ص) را تبريک گفت و افزود: هدف هاي اصلي بعثت، هدايت جامعه بشري و دعوت همه انسان ها به عبادت خدا و پرهيز از طاغوت، تربيت و تعليم، برقراري عدل و داد و امر به معروف و نهي ازمنکر  است.

وي به  25 ارديبهشت،  روز جهاني خانواده اشاره داشت و گفت: هرچه تشکيل خانواده به سمت و سوي غربگرايي ادامه داشته باشد پايبندي به زندگي کم تر مي شود.

انصاري،  رواج بي بندوباري و گرايش به غربگرايي را در خانواده سم مهلك دانست.

خطيب جمعه اين هفته، در رابطه با مذاکرات هسته اي افزود: دشمن، دشمن است مسئولان به دشمن اعتماد نداشته باشند، بخصوص آمريکا که از ملت ايران سيلي خورده است، اينها دروغ مي گويند به ظاهر آنها توجه نکنيد.
پايان خبر1020ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

zareian
زاگ وب مرکز رتبه بندی استانی وب سایت های ایران ؛جدیدترین رتبه بندی وب سایت های استان چهارمحال و بختیاری را در تاریخ 26 اردیبهشت ۹۴ منتشر کرد .
http://www.zagweb.ir/?p=24163

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۳۶

9 Feb 2020