۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۲۳۸۸

اعدام شیخ نمر از اهداف شوم استکبار جهانی و آل سعود است

بهرامیان گفت: اعدام شیخ نمر نشان دهنده عمق کینه استکبار جهانی و آل سعود از شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) است که به رهبری رژیم فاسد آل سعود طراحی شده است.
اعدام شیخ نمر از اهداف شوم استکبار جهانی و آل سعود است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، راشد بهرامیان جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهداء اردل با بیان اینکه دولت عربستان اعلام کرده که آیت الله نمر النمر را در روز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) سر خواهد برید، افزود: با این کار آل سعود تمام پل های ارتباطی خود بین شیعیان عربستان و دنیا را قطع و هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

بهرامیان افزود: اعدام شیخ نمر نشان دهنده عمق کینه استکبار جهانی و آل سعود از شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) است که به رهبری رژیم فاسد آل سعود طراحی شده است.

وی همچنین با اشاره به تشدید بمباران و محاصره کامل غذایی و دارویی یمن یادآور شد: یک نسل کشی وحشتناک در یمن در شرف وقوع است و بمباران کور، شدید و بی هدف سعودی ها حاکی از عصبانیت و ناکامی آنها در رسیدن به مقاصد حمله است.

وی با محکومیت سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات بیان داشت: تجزیه کشورهای خاورمیانه مثل عراق، سوریه، عربستان، یمن ایران و مصر آرزویی قدیمی سران استکبار است و هدف از آن سیطره بر منافع نفتی و گازی و تشکیل حاشیه امنیتی اسرائیل و از بین بردن کانون های قدرت در منطقه و رفع موانع رهبریت جهانی استکبار جهانی است که این آرزو را به گور خواهند برد و به زودی پرچم اسلام در سرتاسر دنیا برافراشته و ریشه ظلم از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۹:۳۱

28 Dec 2019