۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۲۲۳۶۳

صيانت از حقوق شهروندي دغدغه اصلي مسئولان نظام است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حقوق شهروندي و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌هاي اجرايي، بايد ارتقا پيدا كند.
صيانت از حقوق شهروندي دغدغه اصلي مسئولان نظام است
به گزارش جهانبین نیوز خدابخش مرادي در جلسه صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: وزارت كشور براي ارتقاي حقوق شهروندي و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌هاي اجرايي، برنامه‌هاي جامعي تدوين كرده است.

وي افزود: ستاد صيانت از حقوق شهروندي بايستي به منظور آشنايي مردم با حق و حقوق خود و تكاليف‌شان، برنامه‌هايي را اجرايي كنند.

مرادي تصريح كرد: دولت بايد بتواند مسئله حجاب و عفاف را در ميان كارمندان خود و بعد از آن با وارد شدن به اجتماع، در بين قشرهاي مختلف جامعه نهادينه كند.

رئيس شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري بيان داشت: ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي به‌ دنبال اجرا و تحقق برنامه‌هايي در دستگاه‌هاي اجراي بوده كه خروجي آن‌ها رضايت‌مندي مردم را به دنبال داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: گسترش فعاليت هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري، ارتباط مستقيمي با كاهش تخلفات و جلب رضايت مردم دارد.

مرادي اظهار داشت: آشنايي مردم با حقوق و تكاليف خود، به منظور ايجاد رضايت‌مندي ارباب رجوع دستگاه‌هاي اجرايي صورت مي‌گيرد.

وي افزود: ستاد صيانت از حقوق شهروندي بايد در كوچكترين موارد حقوق شهروندي دخالت كند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: نشست‌هاي ستاد صيانت از حقوق شهروندي، فرصتي براي يادآوري وظايف مسئولان و پيگيري جدي اين وظايف از سوي آنان است.

وي ادامه داد: عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي استان در حوزه حقوق شهروندي به صورت دقيق رصد مي‌شود.

مرادي عنوان داشت: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي، ملزم به رعايت مصوبات و برنامه‌هاي مربوط به ستاد صيانت از حقوق شهروندي هستند.

وي گفت: صدا و سيما به عنوان يكي از دستگاه‌هاي فرهنگي، در آموزش صحيح به مردم نقش مؤثر و مستقيم را داشته و مي‌تواند با برگزاري برنامه‌ها و ميزگردهاي مختلف، نكات لازم در اين زمينه را به مردم و مسئولان آموزش دهد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۶:۵۹

1 Feb 2020