۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۲۳۴۳

برگزاری اولین نشست تخصصي كميته روابط عمومي هاي شركتهاي دولتي و خصوصي استان

اولين نشست تخصصي كميته روابط عمومي هاي شركتهاي دولتي و خصوصي استان چهارمحال و بختياري برگزار گرديد.
برگزاری اولین نشست تخصصي كميته روابط عمومي هاي شركتهاي دولتي و خصوصي استان
به گزارش جهانبین نیوز اولين نشست تخصصي كميته روابط عمومي هاي شركتهاي دولتي و خصوصي استان چهارمحال و بختياري با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بين الملل استانداری، معاونت برنامه ريزي شركت شهركهاي صنعتي استان و مديران و مسئولين ۱۴ شركت دولتي و خصوصي در مركز خدمات فناوري و كسب و كار شهركرد برگزار گرديد.

مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري با اشاره به شعار سال ۱۳۹۴ گفت: اگر روابط عمومی به عنوان یک واحد ارتباط گر در هر سازمان به دنبال ارتباط موثر باشد،بي شك همدلی و همزباني یک اصل مهم در این مسير است.

سيد قدير مرتضوي در این نشست با اشاره به اینکه هفته ارتباطات و روابط عمومی از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز مي شود و تا دوم خرداد ادامه دارد اظهار داشت: شایسته است مسئولین روابط عمومی ها تمام تلاش خود را برای تبیین نقش روابط عمومي ها انجام دهند و مردم را با وظايف روابط عمومي ها آشنا سازند.

وي گفت: دستگاهي كه داراي هويت باشد ،دستگاهي سالم ،سلامت ،فعال و پويا است و اين هويت را روابط عمومي آن دستگاه بدان مي بخشد لذا مديران بايد به اين امر توجه و نگاه ويژه داشته باشند.

معاونت برنامه ريزي شركت شهركهاي صنعتي استان نيز در اين نشست گفت: روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک در دستگاه هاي اجرايي است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی نبايد وجود داشته باشد.

عبدالله شمسيان توجه به روابط عمومی در استان ما را رو به رشد ارزيابي و اظهار كرد: روابط عمومي هاي استان ما نیاز به توسعه ی همه جانبه وترقی روزافزون بيش از پيش دارد چرا كه امروزه کمتر سازمانی را می توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد و این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی است.

در ادامه اين نشست مديران و مسئولين روابط عمومي هاي شركتهاي دولتي و خصوصي حاضر به بيان ديدگاه ها ،نظرات و هم انديشي كاربردي در خصوص وضعيت واحدهاي روابط عمومي پرداخته و در پايان آقاي فرشيد نادريان بعنوان دبير كميته روابط عمومي هاي شركتهاي دولتي و خصوصي استان چهارمحال و بختياري انتخاب و تيمي نيز براي نگارش و تدوين دستورالعمل ،آيين نامه و نيز ارزيابي روابط عمومي ها شركتهاي دولتي و خصوصي استان تشكيل گرديد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۱:۰۲

4 Mar 2020