۰
plusresetminus
قاسم سلیمانی دشتکی گفت: این انقلاب متعلق به همه ماست و همه ما از بدنه انقلاب و درون انقلاب ایم. تمام طیف های مردم صاحبان انقلاب و جزئی از آن اند و همه ما باید در کنار هم به آبادانی کشور بپردازیم.
بیائیم وحدت و همدلی را سرلوحه کارمان قرار دهیم و به همدیگر برچسب ضد ولایت فقیه بودن، نزنیم/انتخابات به سالم ترین نحو ممکن انجام می شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای اداری استان، از نماینده ولی فقیه در استانمان حجت الاسلام و المسلمین نکونام بخاطر برگزاری همایش فعالان استان تقدیر و تشکر ویژه کرد و این اقدام را در راستای ایجاد همدلی و همزبانی بین همه طیف های حاضر در استان دانست.

استاندار در ادامه گفت: دشمنان انقلاب ما، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به ترفندهای مختلفی برای به شکست کشاندن کشور و ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان دست زده اند. در همین راستا نیز در سال ۹۴ که سال همدلی و همزبانی میان ملت و دولت نام گرفته است، دشمنان انقلاب در تلاش اند اینگونه القا کنند که میان مردم و دولت همزبانی وجود ندارد. در حالی که این ترفند دشمن نیز قطعا شکست خواهد خورد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات سال ۹۴ اشاره و بر اجرای دقیق و صحیح قانون تاکید کرد.

قاسم سلیمانی با یادآوری انتخابات سال ۸۸ ادامه داد: در سال ۸۸ دیدیم که انتخاباتی برگزار شد و مردم ولایتمدار کشور در انتخابات شرکت کردند و انتخابات به نحو باشکوهی انجام شد اما پس از آن عده ای قصد ایجاد مشکل در کشور را داشتند که پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطوط فتنه مشخص شد و هر کسی که پس از آن برخلاف مصالح کشور عمل کرده باشد و حاشیه سازی کرده باشد ، در راستای منافع دشمن حرکت کرده است. لذا همه ما باید سعی کنیم طوری رفتار کنیم که خدای ناکرده مورد سوء استفاده دشمن قرار نگیرد.

وی خطاب به سیاسیون استان گفت: سعی کنیم در همه امورمان خدا را شاهد و ناظر قرار دهیم و خدای ناکرده به همدیگر برچسب ضد ولایت فقیه بودن، نزنیم.

سلیمانی دشتکی افزود: این انقلاب متعلق به همه ماست و همه ما از بدنه انقلاب و درون انقلاب ایم. لذا نباید عده ای اینطور تصور کنند که انقلاب و کشور فقط متعلق به آنان است. بلکه تمام طیف های مردم صاحبان انقلاب و جزئی از آن اند و همه ما باید در کنار هم به آبادانی کشور بپردازیم.



استاندار از اختلافاتی که میالن برخی از سیاسیون استان وجود دارد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه همین اختلافات و برچسب زدن های ناحق موجب شده است تا ما به عنوان مثال در قضیه آب استان به تعداد کافی از نیروهای استان در تهران نداشته باشیم و نتوانیم از حق خودمان دفاع کنیم. بنابراین بیائیم وحدت و همدلی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی افزود : اداره اطلاعات همانگونه که تاکنون نیز به درستی عمل کرده است، وظیفه دارد تا چنین متخلفانی را شناسایی و معرفی کند تا زمینه بروز مشکلات در استان برچیده شود.

قاسم سلیمانی دشتکی؛ با نام بردن از برخی اقدامات صورت گرفته در دوره تصدی گری خود در خصوص امور عمرانی استان گفت: همه این اقدامات که برخی از آنها انقلابی در امور عمرانی استان بوده است، نتیجه همدلی میان همه طیف های استان و زحمات مسئولین استان بوده است و بنابراین در ادامه راه نیز باید ان شاء الله به همین گونه عمل کنیم.

وی گفت: مدیران ما باید نقد منطقی و متکی به استدلال دلسوزانه را بپذیرند. لذا همه بیائیم نیمه پر لیوان را ببینیم و با جلسات مشترک سعی کنیم ضعف هایمان را برطرف کنیم.

استاندار با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا در نیمه دوم خرداد ۹۴ به استان، از مسئولین امر خواست برنامه ریزی مناسبی را برای بهره برداری از این سفر در راستای توسعه استان انجام دهند.

وی در پایان با تشکر از از همه فعالان و مسئولان استان گفت: همانطور که سال ۹۳ را با همدلی پیش رفتیم دست به دست هم بدهیم و در سال ۹۴ نیز برای عمران همه جانبه استان بکوشیم.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۷:۱۵

9 Jan 2020