۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۲۲۰۲
مسئول بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری

مسئولان در خصوص سوء استفاده و خروج اطلاعات از کشور به نام بازرسی موضع صریح و قاطعی بگیرند

مسئول بسیج حقوقدانان استان گفت: باید جلوی تفسیرها و بهره برداری های سیاسی در خصوص توافقات گرفته شود و مسئولان در خصوص سوء استفاده و خروج اطلاعات از کشور به نام بازرسی موضع محکم و قاطعی بگیرند.
مسئولان در خصوص سوء استفاده و خروج اطلاعات از کشور به نام بازرسی موضع صریح و قاطعی بگیرند
محسن عبدی پور مسئول بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص موضوع دسترسی ها و بازرسی هایی که آژانس و آمریکا در توافق نهایی خواهان آن اند گفت: با توجه به اینکه تجربه ثابت کرده که آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی دست از دشمنی با ایران بر نمی دارند و همیشه به دنبال بهانه ای برای فشار به ایران اند این خواسته نیز تنها در جهت اعمال فشار است.

عبدی پور با بیان اینکه اینگونه بازرسی ها خصوصاً در مکانهای نظامی خلاف عرف بین الملل است اظهار کرد: تمامی کشورها طبق معاهده NPT تنها در خصوص مراکز علمی و مرتبط با انرژی هسته ای باید با آژانس همکاری کنند.

وی تاکید کرد: عملکرد آژانس در این چند سال سیاسی بوده است و به جای داشتن مواضع علمی و فنی با مواضع سیاسی اقدام به ارائه گزارش علیه ایران نموده است و همیشه گزارش دو پهلو ارائه می دهد.

عبدی پور افزود: و مهمتر اینکه به برخی مستندات جعلی و دروغ رژیم صهیونیستی و گروهکهای معاند استناد می کند در حالی که منبع گزارشات باید موثق و از طریق بازرسانی فنی و بی طرف ارائه شود.

وی با اشاره به تبعات استقرار این رژیم دسترسی و بازرسی تصریح کرد: این خود یکی از خطرات و تهدیداتی است که ما را تهدید می کند و باید جلوی هر گونه سوء استفاده از تفسیرهای توافق نامه ها گرفته شود.

مسئول بسیج حقوقدانان استان تاکید کرد: دشمن همیشه به دنبال بهانه جویی است و مثلاً با حالتی طلبکارانه می گویند تا جایی که نگرانی های آمریکا برطرف نشود این در حالی است که چون ماهیت نظام ما با ماهیت خوی استکباری آمریکا همخوانی ندارد نگرانی آمریکا هیچ وقت برطرف نمی شود.

وی افزود: لذا در این خصوص ما هر کاری انجام دهیم و هر چقدر کوتاه بیاییم باز هم آنها بهانه جویی می کنند پس باید ما راه فرار آنها ببندیم و تفسیر بندهای توافقنامه را به دلخواه آنان محدود کنیم.

عبدی پور تصریح کرد: الان بیش از 120 کشور عضو NPT اند و آیا برخورد آمریکا و غرب با بقیه اعضا نیز به همین شکل است و برخورد با رژیم جعلی صهیونیست که عضو NPT نیست و زرادخانه هسته ای هم دارد به این شکل است؟

وی با انتقاد از رفتارهای دو گانه و چندگانه در این خصوص اظهار کرد: باید جلوی تفسیرها و بهره برداری های سیاسی در خصوص توافقات گرفته شود و مسئولان در خصوص سوء استفاده و خروج اطلاعات از کشور به نام بازرسی موضع محکم و قاطعی بگیرند.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۶:۱۸

28 Dec 2019