۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۲۱۸۶
اولين بانوي عضور شوراي شهرستان سامان:

فرهنگ سازي در روستا يکي از اولويت هاي کاري عضو شوراي روستاي ياسه چاه

نايب ريئس شوراي روستاي ياسه چاه گفت: فرهنگ سازي در روستا يکي از اولويت هاي کاري براي روستاي ياه چاه بوده است.
فرهنگ سازي در روستا يکي از اولويت هاي کاري عضو شوراي روستاي ياسه چاه
به گزارش جهانبین نیوز عاطفه بهارلويي در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه براي شرکت در انتخابات شوراي روستا انگيزه اي نداشتم، اظهار کرد: با راهنمايي استاد دانشگاه در انتخابات شرکت کردم و استاد عنوان مي کرد که با توجه به شرايطم مي توان در اين عرصه موفق باشم.

وي با بيان اينکه براي مردم فعاليت کردن خوب است و زماني که مردم از اقدامات رضايت داشته باشند بسيار لذت بخش است، بيان داشت: فرهنگ سازي در جامعه بخصوص در روستا ها بسيار است و در يک مقطع زماني نمي شود فرهنگ سازي را در روستا انجام داد و اين امر نياز به زمان دارد.

بهارلويي با بيان اينکه برخورد مردم با انتخاب شدن يک خانم در انتخابات شوراء در اوايل بسيار سخت بود ولي بعدها اين امر باعث منضبط شدن آقايان شد و کارهاي با نظم بيشتري پيش رفت ام در هر حال براي آقاين سخت است که در عضو شورا خان داشته باشد و به آقاين حق مي دهم.

بهارلويي با بيان اينکه علاوه بر فعاليت هاي عمراني، فرهنگي و ... کلاس هاي مشاوره براي بانوان در سطح روستا هر ماه برگزار مي شود و بانوان مشکلات خودرا در اين جلسات عنوان مي کنند، اذعان داشت: مشاوره ها با محوريت خانواده و سبک زندگي و ... است.

وي افزود: عمده مشکل بانوان روستا بيکاري است که موجب شده بانوان دچار افسردگي شوند و ترويج مشاغل خانگي يکي از اولويت ها براي بانوان روستا است.

خانم عاطفه بهارلويي در انتخابات شوراي شهر و روستاي سال ۹۲ با کسب حدود ۱۵۰ راي دومين فرد انتخاب شده در روستا ياسه چاه بوده است و اين روستاي حدود ۷۰۰ نفر جميعت دارد. اين روستا يکي از روستاها مهاجر فرصت در سطح شهرستان است.



انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۸:۰۵

29 Dec 2019