۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۲۱۷۷۰
نماينده مردم کوهرنگ،اردل،فارسان و کيار در مجلس

آل سعود حکومتی دست نشانده امريکا و اسرائيل است/ کشورهاي روسيه و چين در برخورد با ما صداقت ندارند

کشورهاي مناطق عرب نشين بخصوص عربستان خائن، امارات و قطر اينها في النفسه کشور نيستند، يک منطقه اي هستند که در مقابل قدرت ايران پوچ هستند، منتهي چون وابسته به دولت هاي امريکا و اسرائيل هستند اصولا دست نشانده هستند.
آل سعود حکومتی دست نشانده امريکا و اسرائيل است/ کشورهاي روسيه و چين در برخورد با ما صداقت ندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، دکتر حميدرضا عزيزي، نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سوال که در شرايط مذاکره با آمريکا، تروريست هاي دست پرورده آمريکا در شرق ايران، دست به ترور مي زنند، آيا با اين صداقت آمريکايي مي توان کنار آمد اظهار کرد: تاکنون که هيچ وقت امريکا صداقت نداشته است، ولي بايد هشيار باشيم، اعتماد به نفس داشته باشيم، خودمان را دست کم نگيريم.

دکتر حميدرضا عزيزي افزود: واقعيت ما هميشه پاي يک کشور با انسانهاي قدر و قدرتمند بوديم، چه در زمينه قدرت سياسي چه قدرت نظامي چه منطقه اي يک کشور وسيع و توانمند هستيم.

عزيزي در ادامه گفت: چيزي که مشخص است اين است که طرف هاي مقابل هيچکدام صداقت ندارند،امريکا، انگليس، فرانسه و حتي کشورهاي روسيه و چين در برخورد با ما صداقت ندارند.

اين نماينده مجلس تاکيد کرد: ما در دنيايي زندگي مي کنيم که مجبوريم با دنيا تعامل داشته باشيم و مجبوريم با اينها مذاکره کنيم اما نه هر مذاکره اي، الان بهترين حرکت، مذاکره کردن است.

عضو کميسيون بهداشت مجلس در پاسخ به اين سوال که  هدايت هاي اساسي رهبر معظم انقلاب اسلامي در بحث هسته اي، چه مقدار راهگشا بوده است، بيان کرد: وجود مقام معظم رهبري و رهنمودهاي ايشان بسيار مثمرثمر است و با وجود ايشان که يک فرد شجاع و مدبر هست و با رهبري ايشان با قدرت مذاکره کنيم و از چيزي ترس نداشته باشيم.

حميدرضا عزيزي در ادامه به تيم مذاکره کننده نسبت به حيله هاي امريکا و هم پيمانانش هشدار داد و تصريح کرد: ضمن مذاکره بايد هشيار باشيم، با جرات مذاکره کنيم و در نهايت مواظب باشيم کلاه سرمان نرود.

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سوال که مذاکرات شش قدرت برتر جهان با کشور ما، چه پيامي براي کشورهاي منطقه دارد، گفت: کلا کشورهاي مناطق عرب نشين بخصوص عربستان خائن، امارات و قطر اينها في النفسه کشور نيستند، يک منطقه اي هستند که در مقابل قدرت ايران پوچ هستند، منتهي چون وابسته به دولت هاي امريکا و اسرائيل هستند اصولا دست نشانده هستند، قطعا از اين مذاکرات ناراضي هستند و دوست دارند ايران در تقابل با دنيا باشد و با ساير کشورها مشکل داشته باشد تا بتوانند قدرت پوشالي خود را به منطقه نشان دهند مثل مردم يمن و بحرين به اين دليل است که قطعا باعث نگراني اين کشورهاي حوزه خليج فارس شده است.

عزيزي در پاسخ به اين سوال که توافق لوزان فرصت هايي مناسبي را براي کشور ما مي تواند به همراه داشته باشد، چه فرصت هايي را در اين باب متصور هستيد؟ مسئولين چگونه بايد از فرصت هاي ايجاد شده به نفع منافع ملي استفاده کنند؟ افزود: يک فرصت است، منتهي فرصتي که امريکا و متحدانش از آن استفاده کنند، يعني مطمئن باشيد اين درست است که اگر مذاکرات خوب باشد به نفع ما است ولي قطعا اگر به نتيجه نرسد بله ما هم ضرر مي کنيم اما ضرري که اين کشورها مي کنند بيشتر از ما است.

دکتر عزيزي در ادامه گفت: اگر مذاکرات به نتيجه خوب برسد قطعا هم ما و هم طرف مقابل سود خواهند برد، اگر آنها از اين فرصت استفاده کنند سود آنها بيشتر خواهد بود در غير اينصورت مطمئن باشيد آنها بيشتر ضرر خواهند کرد.

حميدرضا عزيزي فارساني در پايان گفت: ايران هميشه هم صداقت و هم راستي آزمايي خود را نشان داده است ولي چنانچه غرب و امريکا به تعهدات خود عمل نکند، راه مشخص است و افکار عمومي قطعا و بهتر و روشن تر خواهد شد و اين باعث رسوايي طرف مقابل خواهد شد.

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۲:۱۶

13 Jan 2020