۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۱۷۵۳
درآيين افتتاحيه کانون مداحان شهرستان بن مطرح شد:

مداحان الگوي کامل براي گسترش سيره سيدالشهدا(ع) / هيئت سکولار بي مفهوم است

امام جمعه بن گفت:امام حسين عليه السلام با استکبار جهاني زمان خود به مقابله ايستادند و هرکسي پيرو اباعبدالله عليه السلام است نمي تواند خود را از سيره و روش امام حسين عليه السلام جدا کند.
مداحان الگوي کامل براي گسترش سيره سيدالشهدا(ع) / هيئت سکولار بي مفهوم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کانون مداحان شهرستان بن رسما کار خود را آغاز نمود.

حجت الاسلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در آيين افتتاحيه کانون مداحان گفت: مداحان الگوي کامل براي مردم براي گسترش سيره سيدالشهدا عليه السلام هستند.


غضنفري شروع سال جديد را با نام حضرت زهرا سلام الله عليها را برکتي افزون دانست و گفت: اهل بيت سلام الله عليهم سرمايه اي عظيم براي ايران اسلامي است و بايد قدر آن را دانست.

امام جمعه با بيان اينکه هيئت سکولار برايمان مفهومي ندارد گفت: امام حسين عليه السلام با استکبار جهاني زمان خود به مقابله ايستادند و هرکسي پيرو اباعبدالله عليه السلام است نمي تواند خود را از سيره و روش امام حسين عليه السلام جدا کند.

وي تاکيد کرد: به فرموده امام راحل (ره) انقلاب ما محصول محرم و صفر بوده و دشمنان اسلام نيز به خوبي اين را فهميده و مي خواهند با ايجاد انحراف حضرت سيدالشهدا عليه السلام را از ما بگيرند.


امام جمعه بن حفظ و نگهداري از آرمان هاي انقلاب اسلامي و دين مبين اسلام را يکي از وظايف اساسي هر مسلماني خواند و تصريح کرد: يکي از وظايف اصلي ما گسترش فرهنگ ناب محمدي و انتقال آن به نسل هاي آينده است.


وي شناسايي نوجوانان و جونان با استعداد در زمينه مداحي را از ديگر وظايف اين کانون دانست و گفت: بايد نخبگان اين حوزه توسط کانون شناسايي شده و با برگزاري دوره هاي تخصصي مداحاني هم تراز انقلاب اسلامي پرورش داد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۰:۴۵

27 Dec 2019