۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۲۱۷۰۹

دبير نهاد پدران آسماني استان چهارمحال و بختياري معرفي شد

محمد احمدي بني بعنوان دبير اجرايي نهاد پدران آسماني استان چهارمحال و بختياري انتخاب شد.
دبير نهاد پدران آسماني استان چهارمحال و بختياري معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، نخستين جلسه تخصصي نهاد پدران آسماني با حضور مديرکل بنياد شهيد و امورايثارگان استان برگزار شد.

دبير نهاد پدران آسماني استان گفت: در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، هر ساله فرزندان شهدا در سراسر کشور در روز ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت اميرالمومنين عليه السلام گرد هم مي آيند و براي پدران خود جشني ترتيب مي دهند.

محمد احمدي افزود: در روز ۱۳ رجب مصادف با روز پدر گرد هم مي آييم و ياد پدران از دسته رفته خودمان را در جامعه زنده مي‌کنيم و ياد و خاطره اين عزيزان را زنده نگه مي‌داريم.

وي تصريح کرد: به همين مناسبت آيين تکريم پدران آسماني در شهرکرد با حضور فرزندان معظم شهدا و جمعي از مسئولين در ۱۲ ارديبهشت ماه سال ۹۴ در سالن اجتماعات ايثار بنياد شهيد و امورايثارگران استان برگزار مي‌کنيم.

احمدي تاکيد کرد: جشن ديدار با پدران آسماني در شهرستان هاي بروجن و لردگان جداگانه برگزار خواهد شد و فرزندان شهداي شهرستان هاي شهرکرد،فارسان، اردل و بن در مرکز استان اجتماع خواهند کرد.

در ادامه دبير اجرايي نهاد پدران آسماني استان برنامه هاي فرزندان شهدا در اين روز را تشريح کرد.

مديرکل بنياد شهيد و اموريثارگران استان گفت: بنياد شهيد با تمام توان در کنار فرزندان شهدا براي برگزاري اين مراسم با شکوه خواهد بود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۷:۴۲

27 Dec 2019