۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۲۱۶۷۵
حجت الاسلام احمدي در خطبه هاي نماز جمعه:

مطالبات رهبري در موضوع مذاکرات خواسته ها و مطالبات همه مردم ايران است

مطالب كامل، جامع و روشن معظم له به عنوان منشور توافق بايد مد نظر قرار گيرد.
مطالبات رهبري در موضوع مذاکرات خواسته ها و مطالبات همه مردم ايران است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمين احمدي در خطبه هاي نماز جمعه امروز شهركرد با اشاره به موضوع مذاكرات هسته‌اي مهمترين مبحث در اين موضوع را سخنان الهي و حكيمانه مقام معظم رهبري امام خامنه اي دانست و افزود: مطالب كامل، جامع و روشن معظم له به عنوان منشور توافق بايد مدنظر قرار گيرد. ايشان همه چيز را روشن و واضح بيان كردند و مطالبات رهبري خواسته ها و مطالبات همه مردم ايران است و ما با تمام وجود از اين بيانات حمايت قاطع مي‌كنيم.

وي در خصوص بيانيه اخير در سوئيس خاطر نشان كرد: بيانيه‌اي كه صادر شده به معني آغاز مرحله بسيار حساسي است. تا كنون تلاش‌هاي ارزشمندي انجام شده كه از همه تيم مذاكره كننده تشكر مي‌كنيم. وي افزود: دستاورد اين مذاكرات علاوه بر به رسميت شناخته شدن حق غني سازي ايران، اعتراف دشمن به بزرگي و و عظمت ملت ايران است و هيچ راهي جز مذاكره با ملت ايران وجود ندارد و آنچه بدست آمده نتيجه درايت رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم است و برخي جريان‌ها به فكر نباشند اين دستاوردها را به نفع خود مصادره كنند.

خطيب موقت جمعه شهركرد با تاكيد بر لزوم همدلي و همزباني دولت و ملت براي عبور از اين چالشها، چند نكته را متذكر شد:

۱.ما به تبعيت از رهبري به مذاكره كنندگانمان اعتماد كامل داريم دولت هم بايد به ملت اعتماد كامل داشته باشند؛ اما هيچ كس نبايد ذره‌اي به دشمن اعتماد كند

۲.كساني از دلواپسي مردم ناراحت نشوند. اين دلواپسي ها به حق بوده و دغدغه مقام معظم رهبري است.

۳.رهبر معظم انقلاب فرمودند در توافقنامه احتمالي از كلمات دو پهلو و تفسير پذير نبايد استفاده شود چون هيچ اعتمادي به آژانس و طرف مقابل نيست و تجربه هم اين را ثابت كرده است.

۴.بازرسي ها بايد در حدي باشد كه عزت ملت ايران حفظ شود. بايد مراقب زياده خواهي‌هاي دشمن بود.

۵.تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا نشان مي‌دهد لغو تحريم‌ها به سادگي نيست و بايد يكباره و در روز توافق باشد. چون ضمانتي نيستن كه با بهانه‌هاي ديگر مثل تروريسم و... تحريم ها را بر نگردانند.

۶.در اين مدت حساس نبايد عده‌اي از تحريم‌ها ناله كنند. بلكه بايد در برابر دشمن قوي ايستاد. دشمن اصلي ما امريكاست و فرياد مرگ بر آمريكاي اين ملت بيشتر از هر زمان است.

حجت الاسلام احمدي در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به جنايات و وقاحت‌هاي اخير حكومت سعودي از دستگاه ديپلماسي كشورمان خواست تا با رفتار بسيار زشت سعودي‌ها با قاطعيت تمام پاسخ دهند و دست متجاوز را قطع كنند.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۳:۴۹

16 Feb 2020