۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۱۶۷۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

در بيانيه لوزان دليلي براي خوشحالي و ذوق زدگي وجود ندارد/ اقدام نسل کشي سعودي ها قابل تعقيب بين المللي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که در بيانيه لوزان دليلي براي خوشحالي و ذوق زدگي وجود ندارد، گفت: نبايد زياد عجله کرد و با ذوق زدگي و خوشحالي زياد با اين مسئله برخورد کرد چون اتفاق خاصي در اين بیانیه رخ نداده است.
در بيانيه لوزان دليلي براي خوشحالي و ذوق زدگي وجود ندارد/ اقدام نسل کشي سعودي ها قابل تعقيب بين المللي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به مذاکرات اخير لوزان و همچنين ياد آور شدن فريب کاري و بازي هاي سياسي طرف مقابل اظهار کرد: در بيانيه لوزان دليلي براي خوشحالي و ذوق زدگي وجود ندارد.

وي ادامه داد: نبايد زياد عجله کرد و با ذوق زدگي و خوشحالي زياد با اين مسئله برخورد کرد چون اتفاق خاصي در اين بیانیه رخ نداده است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار اخير با جمعي از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بيت عليهم السلام تاکيد کرد: توافق نکردن با کشوري فريبکار و غير قابل اعتماد شرف دارد به توافقي که در آن عزت ملت ايران پايمال شود.

وي همچنين با اشاره به سخنان مضحکانه مقامات آمريکايي در خصوص اين که قصد راستي آزمايي کشور ايران را دارند، تصريح کرد: کساني که در تمام کشورها جنايت مي کنند چگونه مي خواهند کشور ايران را راستي آزمايي کنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: تيم مذاکره کننده و دولت بايد مسئولين و نخبگان را در جريان جزئيات مذاکرات قرار دهند، سخن مخالفان را بشنوند و از نظرات آنان بهره ببرند که اين خود معني همدلي و همزباني دولت و ملت است.

حسين نژاديان در ادامه با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص اين که بازرسي هاي آژانس اتمي بايد در حد متعارف باشد، افزود: نبايد اجازه دهيم به بهانه نظارت به حريم امنيتي و دفاعي کشور نفوذ و خيانت کنند.

وي، با اشاره به اين که مذاکرات فقط در زمينه هسته اي است، بيان کرد: تحريم ها بايد در همان روز اول توافق به طور کامل لغو شوند.

حجت الاسلام حسين نژاديان جنايت سعودي ها در يمن را شبيه جنايت صهيونيست ها در غزه دانست و گفت: سعودي ها در اين تجاوز ضرر خواهند کرد و اقدام نسل کشي آنان قابل تعقيب بين المللي است.

حسين نژاديان ضمن عرض تبريک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نمونه و الگويي در فرزند داري، همسر داري و بزرگ حامي ولايت حضرت علي (ع) بود.

حجت الاسلام حسين نژاديان حضرت زهرا (س) را نمونه اي کاملي براي عفاف، حجاب و متانت دانست و گفت: حضرت زهرا ضمن تربيت فرزندان با حداقل امکانات زندگي مي کرد و به وضعيت فقرا و مستمندان بسيار حساس بود.

وي با اشاره به روز ۲۱ فروردين سالروز تشکيل بنياد مسکن انقلاب اسلامي و افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) افزود: بنياد مسکن از سال ۵۸ به بعد خدمات فراواني براي محرومان و نيازمندان فراهم کرده است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۴:۴۰

12 Jan 2020