۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۱۶۷۱

سالن ورزشي و نمايندگي ورزش و جوانان بخش باباحيدر افتتاح شد

نمايندگي ورزش و جوانان بخش باباحيدر و سالن ورزشي اين شهر با حضور معاون استاندار ،دکترعزيزي نماينده ،مديرکل ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان فارسان افتتاح شد.
سالن ورزشي و نمايندگي ورزش و جوانان بخش باباحيدر افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسمي مدير کل ورزش و جوانان استان گفت: سالن چند منظوره ورزشي شهر باباحيدر در سال ۱۳۸۵ کلنگ زني شد و خوشبختانه امسال به بهره برداري رسيد و طي قولي که به مردم اين شهر جهت راه اندازي نمايندگي داده ايم در آينده نزديک عملي خواهد شد.

دکتر عزيزي نماينده در ادامه افزود: سالن ورزشي و نمايندگي يک کار بسيار مهم در امر ورزش در اين بخش است که ما همچنان پيگير مشکلات ورزشي استان به خصوص حوزه انتخابيه و پروژه هاي ورزشي خواهيم بود.

عباسي معاون فني شرکت توسعه و تجهيز وزارت ورزش و جوانان کشور در سفر به باباحيدر گفت: در سال جديد افتتاح دو پروژه را در دستور کار قرار داديم که اولين پروژه افتتاح شد و با توجه به اينکه اين استان قطب ورزش دوميداني و داراي پتانسيل بالاي مي باشد اميد است در سه ماهه آينده سالن چند منظوره بروجن هم به بهره برداري برسد.

معاون استاندار در مراسم افتتاحيه ورزشگاه شهر باباحيدر تاکيد کرد و گفت:۴۳ درصد از بودجه شهرستان فارسان به بخش باباحيدر اختصاص دارد اميد است که با اين بودجه بتوانيم طرح هاي عمراني و خدماتي ديگري را در اين شهر افتتاح و بهره برداري کنيم که از جمله اين طرح ها ،طرح سد غدير مي باشد.

وي همچنين در خصوص تامين نيروانساني اين شهر جهت نمايندگي ادارات افزود: در بحث نياز پست طي مکاتباتي که انجام شده اميد بر اين است که تامين نياز از طريق استخدامي هاي که در حال انجام است و يا اينکه ادارات مکلف به استفاده از نيروهاي خود جهت راه اندازي و بهره گيري از ادارات تازه نفس مي باشند.

وي در ادامه افزود : استاندار در بحث توازن منطقه اي بر اساس جمعيت و نيازمندي بخش ها و نظارت مستقيم بر روي بخش ها را در دستور کار خود قرار داده است.

باباحیدر یکی از شهرهای شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختیاری است. این شهر در ۴۵ کیلومتری شهرکرد قرار دارد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۰:۰۸

24 Jan 2020