۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۲۱۳۵۴

مراسم تجليل از خادمان فجر 36 در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

مراسم تجليل از خادمان دهه فجر 36، با حضور امام جمعه کوهرنگ، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري و ساير اعضا در سالن شهدای فرمانداری کوهرنگ برگزار شد.
مراسم تجليل از خادمان فجر 36 در شهرستان کوهرنگ برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از کوهرنگ خبر، مراسم تجليل از خادمان دهه فجر 36، با حضور امام جمعه کوهرنگ، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري و ساير اعضا در حسينيه محمد رسول الله(ص) اين شهر برگزار شد.
 
در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ با تشکر از همت، همدلي و همراهي ادارات شهرستان در مناسبت هاي مذهبي و انقلابي، تصريح کرد: هر کس که با خدا باشد و در برابر عظمت خداوند از خود خشوع و نيکوکاري نشان دهد و هم تسليم خداوند شود و هم به انجام کارهاي خير اهتمام ورزد، به عروة الوثقي چنگ زده است.
 
وي با تأکيد بر اين که عروة الوثقي همان ولايت امير مؤمنان(ع) و ولايت اهل بيت(ع) است، تصريح کرد:  فعاليت هاي مجموعه شوراي هماهنگي تبليغات و تلاش هاي شبانه روزي اين مجموعه، از مصاديق تمسک به ولايت و عروة الوثقي است که بايد قدر آن را دانست.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اين جمله معروف امام راحل که فرمود: «ولايت فقيه ادامه راه انبياء و اوليا است»، ادامه داد: حضور، تجديد ميثاق، دل بستگي مردم به ولايت و نظام، همه از مصاديق عاقبت بخيري است که نصيب همه کس نمي شود و نه تنها اجر و مزد اخروي دارد بلکه اجر و مزد دنيوي نيز براي آن ها به همراه مي آورد.
 
اين مقام مسؤول با بيان اين که رياء کردن بر خلاف تصورها هميشه بد نيست، اظهار داشت: لازمه تعظيم شعائر، ريا کردن و وارد ميدان شدن است.
 
حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به اين که اگر ولايت مداري ها، سربازي و التزام به انقلاب به مرحله ظهور نرسد، هيچ سودي ندارد، ابراز داشت: حضور مردم در مراسم هاي انقلابي و مذهبي، نشان دهنده بيعت قلبي آن ها با ولايت است که با هيچ چيز ديگر قابل مقايسه نيست و بايد قدر آن را دانست.
 
مرتضي زمان پور، فرماندار کوهرنگ نيز در ادامه با تشکر از فعاليت هاي شبانه روزي ستاد دهه فجر اين شهرستان، برگزاري مراسمات ديني و انقلابي حول محور مردم را اساس برنامه هاي مذهبي و انقلابي در شهرستان کوهرنگ بيان کرد و گفت: امسال در قالب ستاد دهه فجر شهرستان کوهرنگ، 20 کميته فعال شد و اجراي برنامه ها را بر عهده داشتند.
 
وي با بيان اين که بيش از 150 برنامه محوري در ستاد دهه فجر اين شهرستان در سال جاري برگزار شد، حضور پرشور مردم در برنامه ها را نشان دهنده ولايتمداري آن ها و همکاري دستگاه هاي اجرايي شهرستان دانست.
 
در ادامه نيز رسول احمدي، ريس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان کوهرنگ، با تشکر از همراهي همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان در برنامه هاي مذهبي و انقلابي به ارائه گزارشي از روند برنامه هاي اجرا شده از سوي اين شورا در سال جاري پرداخت.
 
در ادامه نشست نيز از فعالان و کميته هاي برتر ستاد دهه فجر شهرستان کوهرنگ با لوح تقدير و هداياي ناقابلي تقدير يه عمل آمد.
 
اهدای حکم مسؤوليت آقای رسول احمدی، به عنوان رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی شهرستان کوهرنگ به صورت رسمی و تقدير از زحمات آقاي دادور، برنامه پايانی اين نشست بود که با حضور امام جمعه و فرماندار صورت گرفت.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۸:۰۴

18 Jan 2020