۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۲۱۳۵۳
رييس شوراي هماهنگي تبليغات چهارمحال و بختياري:

دشمن در پي آن است که انقلاب را از ياد مردم ببرد

علی گرجی در مراسم تجليل از خادمان دهه فجر 36 در کوهرنگ گفت: حضور باشکوه مردم در مناسبت هاي انقلابي نشان دهنده بصيرت، هوشياري و آگاهي آن ها است.
دشمن در پي آن است که انقلاب را از ياد مردم ببرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، رييس شوراي هماهنگي تبليغات چهارمحال و بختياري، با تأکيد بر اين که هر آن چه امروز وجود دارد، به برکت انقلاب اسلامي است، تصريح کرد: اين انقلاب اسلامي، به پشتوانه مردمي و با هدايت هاي خردمندانه امام راحل شکل گرفت و امروز نيز به برکت مديريت توانمند و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب ادامه دارد.
 
علي گرجي با مقايسه دوران قبل و پس از انقلاب، به وضعيت اين استان در هر دو دوران اشاره کرد و گفت: در دوران قبل از انقلاب هيچ گونه امکانات رفاهي براي مردم وجود نداشت تا آن جا تنها 40 کيلومتر راه آسفالته در کل استان وجود داشت و مردم در فقر کامل فرهنگي و اقتصادي و عمراني به سر مي بردند.
 
گرجي عظمت، استقلال و خودکفايي در همه زمينه ها را مرهون ولايت فقيه و حضور همه جانبه مردم دانست و اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در مناسبت هاي انقلابي نشان دهنده بصيرت، هوشياري و آگاهي آن ها است.
 
رييس شوراي هماهنگي تبليغات چهارمحال و بختياري با اشاره به اين که دشمن در پي آن است که انقلاب را از ياد مردم ببرد، دهه فجر را تجسم امام و انقلاب دانست و اظهار داشت: امسال برنامه ها و رويکردهاي ستاد دهه فجر استان با سال هاي گذشته کاملا متفاوت بود.
 
اين مقام مسؤول با اشاره به اين که تلاش استکبار از سال هاي گذشته در جهت تطهير رژيم منحوس پهلوي آغاز شده است و ادامه نيز دارد، گفت: امسال همه برنامه هاي ستاد دهه فجر استان حول اين محور و در جهت نشان دادن چهره واقعي رژيم پهلوي در قالب سلسله جلسلت بصيرتي در سراسر استان برگزار شد که بحمدالله خوب هم جواب داد.
 
وي دهه فجر را فرصت مناسبي براي بيان دستاوردهاي نظام و انقلاب دانست و با اشاره به کارکردهاي مناسبت هاي مذهبي و انقلابي، خاطرنشان کرد: تقويت و نمايش قدرت نظام، افزايش اعتبار و وجاهت انقلاب در دنيا، افزايش تقويت و همدلي مردم، تحکيم بنيه دفاعي و گسترش روحيه اميد و شادابي در جامعه، از مهم ترين کارکردهاي مناسبت هاي مذهبي و انقلاب است که از سوي شوراي همانگي تبليغات صورت مي گيرد.
 
گرجي در ادامه سخنانش به در پيش بودن 12 فروردين ماه اشاره کرد و با بيان اين که اين روز از بزرگ ترين اعياد اسلامي است، بر بزرگ داشت اين روز فراموش نشدني و اجراي برنامه هاي فرهنگي در اين راستا تأکيد کرد.
 
وي در پايان با اشاره به در پيش بودن ايام فاطميه دوم و تقارن آن با روزهاي نخستين سال جديد، حفظ حرمت اين اسام را وظيفه همگاني دانست و گفت: بايد بکوشيم که نوروزي فاطمي برگزار کنيم و به يقين سالي که با نام فاطمه(س) مزين شود، سال پريرکتي براي مردم ايران خواهد بود.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۰:۲۹

27 Dec 2019