۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۱۳۴۴
کارشناس مسائل سياسي:

مراقب باشيم دستاورد ديني و ملي ما با استفاده ازبرخي نمادها و رنگها بازيچه جريان هاي سياسي نشود

کارشناس مسائل سياسي گفت: دستاورد ديني و ملي ما با استفاده ازبرخي نمادها و رنگها بازيچه جريان هاي سياسي نشود و برخي افراد از اين نمادها به نفع جناح خود استفاده نکنند؛ اين مسائل، مسائلي فراجناحي است و در سطح انقلاب اسلامي قرار مي گيرد.
مراقب باشيم دستاورد ديني و ملي ما با استفاده ازبرخي نمادها و رنگها بازيچه جريان هاي سياسي نشود
به گزارش جهانبین نیوز محسن مطلبي کارشناس مسائل سياسي در گفت وگو با زنگ خبر گفت: انقلاب صورت گرفته توسط ملت شريف ايران و با رهبري امام راحل (ره) معادلات قدرت در جهان را بهم زده و هندسه قدرت خود به خود تغيير کرده است.


وي خاطر نشان کرد :پس از فرو پاشي شوروي، ايالات متحده آمريکا خود را کدخداي دهکده جهاني معرفي نمود اما در شرايط کنوني ديگر آمريکا ابرقدرت جهان نيست.


مطلبي دليل ابرقدرت نبودن آمريکا را فاصله ميان حرف و عمل آمريکا دانست و افزود: چهار سال گذشته آمريکا از سقوط حتمي سوريه و برپايي نظامي با رويکرد ليبرال دموکراسي خبر داد اما با گذشت چهار سال از اين ماجرا هنوز نتوانسته به حرف خود عمل کند واين با ابرقدرت بودن منافات دارد.


کارشناس مسائل سياسي قرارگرفتن در پيچ تاريخي را امري خطيردانست و افزود گذر از اين پيچ تاريخي به فرموده مقام معظم رهبري موجب مي شود تا الگو بودن جمهوري اسلامي به عنوان يک نظام سياسي بارويکرد مردم سالاري ديني براي بشريت ثابت شود.


مطلبي گفت: معادلات بين الملل به نفع جمهوري اسلامي ايران در منطقه و جهان تغيير کرده است و مانيز موظف هستيم در جهت پيشبرد اهداف نظام عمل کرده و نگذاريم بهانه به دست دشمنان اسلام بيفتد.


وي يکي از بزرگترين دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را دستاورد هاي هسته اي دانست و گفت:ما اين دستاوردها به همه ملت ها ثابت کرديم در اوج تحريم مي توان با اتکا به ساخت دروني نظام به موفقيت هاي بسياري دست يافت.


مطلبي حفظ اين دستاوردها را که نشنان از هويت ملي و خودباوري ملت است را امري بديهي دانست و گفت: استفاده از نمادها و تصاوير اين دستاوردها در مباحث فرهنگي ما امري لازم بوده و با چنين اقداماتي موفقيت هاي نظام را به نمايش مي گذاريم.


وي ايران را افق تمدن ساز بشر دانست و خاطر نشان کرد حرمت امامزاده را متوليان آن حفظ مي کنند و مانيز بايد با حفظ حرمت دستاوردهاي فرهيختگان واسطوره هاي ديني و ملي، الگويي سازنده براي ساير آزادگان جهان خواهيم بود.


مطلبي گفت: بايد مراقب باشيم دستاورد ديني و ملي ما با استفاده ازبرخي نمادها و رنگها بازيچه جريان هاي سياسي نشود و برخي افراد از اين نمادها به نفع جناح خود استفاده نکنند؛ اين مسائل، مسائلي فراجناحي است و در سطح انقلاب اسلامي قرار مي گيرد.


وي گفت: در چند روز اخير شاهد تغيير تصوير اسکناس پنج هزار توماني به بهانه هشتادمين سالگرد تاسيس دانشگاه تهران از مباحث هسته اي وتوفيقات علمي به سمتي ديگر بوديم که اين امر براي نخبگان شائبه اي ايجاد نموده و اين مسئله نوعي امتيازدهي به طرف غربي در مذاکرات هسته اي تلقي مي شود.


مطلبي افزود بهتر است دستگاه هاي اجرايي همسوي با دستگاه هاي ديپلماسي و در راستاي مصالح نظام و تدابير مقام معظم رهبري حرکت کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۵:۴۳

27 Dec 2019