۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۲۱۳۳۸
سید سعید زمانیان:

شهرکرد در مسیر توسعه و تحول قرار گرفته است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی در حوزه مدیریت شهری، باعث توسعه و آبادنی شهرکرد شده است.
شهرکرد در مسیر توسعه و تحول قرار گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز سید سعید زمانیان در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری شهرکرد روند خدمات رسانی و اقدامات عمرانی این شهرداری را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: شهرکرد به عنوان پیشانی استان طی چند سال اخیر در مسیر توسعه و تحول قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی، عقب نشینی خیابان ملت و دیوار دانشگاه شهرکرد، تعریض مسیر جاده دانشگاه آزاد، راه اندازی باند دوم کمربندی ۱۵ خرداد، احداث ساختمان شهرداری منظریه و پیگیری برای احداث کنار گذر جنوب به شمال شهرکرد از جمله طرح های اجرایی و مهم شهرداری شهرکرد در سال ۹۳ بوده است که ضمن رضایت مندی شهروندان، باعث رشد و آبادانی شهرکرد مرکز استان شده است.

زمانیان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار شهرکرد و مجموعه شورای اسلامی این شهر در ارائه خدمات رسانی به شهروندان از پیگیری و حل مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرکرد در سطح ملی خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۴ کشور توسط مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این بودجه، شهرداریها می توانند به منظور جذب اعتبارات مناسب از همیاری شهرداریها و در بحث برخورداری از اعتبارات بانکی و تسهیلات مربوط به صندوق توسعه و اوراق قرضه یا مواردی که مربوط به پروژه های ملی است بتوانند از سرجمع اعتبارات استفاده نمایند.

در ادامه این بازدید شهردار شهرکرد از اجرای ۳۰ پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۷۴ میلیارد و ۹۶۴ میلیون تومان در سال ۹۴ خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد بودجه این شهرداری در سال آینده عمرانی است.

نورالله غلامیان دهکردی، کل بودجه مصوب شهرداری شهرکرد در سال ۹۴ را ۲۰۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام عمرانی از اولویت ها و برنامه های اساسی شهرداری شهرکرد است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۲۲

30 Dec 2019