۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۲۱۳۳۶
شهردار شهرکرد خبر داد:

نامگذاری هفته آخر سال، هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهرکرد

شهردار شهرکرد از نامگذاری هفته پایانی سال به عنوان «هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر» خبر داد.
نامگذاری هفته آخر سال، هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهرکرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی در نشست ستاد استقبال از بهار فاطمی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: مشارکت مردم در عرصه پاکیزگی و نظافت معابر سطح شهر و همچنین تعامل و همکاری بیشتر شهروندان با نیروهای خدماتی شهرداری به منزله داشتن شهری پاک و زیبا را از جمله اهداف این طرح بهاری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظیف و شستشوی معابر شهری گفت: عملیات نظافت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار از اوایل بهمن ماه آغاز شده و با تمام قوا تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

غلامیان دهکردی گفت: آماده باش ناوگان حمل و نقل درون شهری در ایام نوروز، رنگ آمیزی جداول و المان ها، نظافت و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر، ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابانها، رنگ آمیزی جداول و المان ها، کاشت نهال و گل های فصلی در میادین و بوستانها، معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی ساماندهی فضاهای سبز شهری بویژه ورودی و خروجی شهر از برنامه های این ستاد است.

شهردار شهرکرد، ایجاد مکانهای استراحت ویژه مسافران نوروزی، نصب ۹ المان نوروزی در میادین شهر، چیدمان سفره هفت سین در میادین و خیابانهای اصلی، تهیه نقشه راهنما، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیامهای فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی را از دیگر فعالیت های این ستاد اعلام کرد.




وی اظهار کرد: این ستاد تا پانزدهم فروردین سال آینده فعال است و علاوه بر پاکسازی و نظافت، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز بر عهده دار دارد.

غلامیان دهکردی همچنین اضافه کرد: در آستانه سال نو از تاریخ ۲۰ اسفندماه جاری لغایت ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۴ صدور مجوزهای حفاری و خاکبرداری در شهرکرد متوقف می‌شود.

شهردار شهرکرد ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با شهرداری شهرکرد از سایر شهروندان خواست تا بار دیگر در راستای داشتن شهری زیبا و پاکیزه به منظور استقبال از بهار و میهمانان نوروزی یاریگر نیروهای شهرداری در رف و روب و پاکسازی معابر شهری باشند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۸:۰۴

28 Dec 2019