۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۱۳۱۶
نماينده مردم بروجن در مجلس:

کاهش تورم در سفره هاي مردم ملموس نبوده/ مفاسد اقتصادي، بدترين خبر سال

نماينده مردم بروجن در مجلس با بيان اين که دولت با تمام وجود تلاش کرده است، گفت: کاهش تورم در سفره هاي مردم ملموس نبوده است؛ هم تورم داريم هم رکود.
کاهش تورم در سفره هاي مردم ملموس نبوده/ مفاسد اقتصادي، بدترين خبر سال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، امير عباس سلطاني در نشست خبري با اصحاب رسانه چهارمحال وبختياري اظهار کرد: رسانه ها مبنا و ترازوي اندازه گيري خدمات مسئولين هستند.

وي با اشاره به سفر هيئت کمسيون انرژي به وين و ديدار با دبير کل اوپک گفت: نتايج مثبتي در اين سفر به دست آورديم و مقرر شد در ماه هاي آينده قيمت نفت بالاي ۶۰ دلار تنظيم شود.

سلطاني با اشاره به فساد اقتصادي ۱۳ هزار ميلياردي بابک زنجاني در بعد نفت گفت: با احتساب ۱۴ماه پيگيري نهايتا منجر به دستگيري زنجاني شد که ما هنوز مطالبه داريم که برخورد واقعي با وي صورت نگرفته است.

نماينده مردم بروجن با بيان اين که اموال بابک زنجاني شناسايي و به وزارت نفت تحويل داده شد، گفت: ۸۰ درصد اموال زنجاني در کشورهاي تاجيکستان، مالزي، فرانسه و چند کشور ديگر قرار دارد که حاصل فروش نفت و معيانات گازي را به غارت برد و خيلي از دانه درشت ها در اين پرونده بازداشت شدند.

وي ضمن بيان اين که براي اولين بار ۲۳۶ ميليون متر مکعب آب از زاينده رود براي استان تخصيص گرفتيم، افزود: ره آهن سراسري از اصفهان به شهرستان بروجن و شهرکرد به طرف لردگان و خوزستان تصويب شد در آستانه مجوز ۲۱۵ قرار دارد که بيش از هفت ميليارد هزينه دارد.

سلطاني بيان کرد: راه آهن مسافر بري که حداقل سالانه سه ميليون مسافر در کشور از اين مسير جابه جا مي شود ميتواند تحول بزرگي ايجاد کند.

عضو کميسيون انرژي مجلس با اشاره به کليد خوردن پروژه هاي هفت گانه در استان که سه پروژه آن متعلق به بروجن است، گفت: فولاد يک ميليون تني در استان در سفر رئيس جمهور تبديل به دو ميليون تن شد.

سلطاني به پروژه انتقال آب بن-بروجن اشاره کرد و گفت: اين پروژه نياز به ۳۰۰ هزار ميليارد هزينه دارد که با دستور رئيس جمهور ظرف سه سال به بهره برداري مي رسد.

وي از تخصيص ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي طرح انتقال آب بن-بروجن در سال آينده خبر داد و گفت: ۲۰ کيلومتر از اين پروژه در سال جاري اجرايي شده است.

سلطاني، جاده بروجن- لردگان را از حادثه خيزترين جاده هاي کشور دانست و گفت: از گردنه حلوايي تا دو راهي امام قيس قابل بهره برداري شده است و در سال آينده تا کره بس چهارخطه مي شود.

نماينده مردم بروجن، به محور ارتباطي قميشلو -بروجن اشاره کرد و گفت: تا پايان سال اين محور حادثه خيز تا دانشگاه آزاد به بهره برداري مي رسد.

وي با بيان اين کيفيت آب بروجن در حد مطلوب و قابل قبول نيست تصريح کرد: نيترات موجود در آب شهرستان به ۷۰ مي رسد که از خط قرمز هم عبور کرده است.

سلطاني در ادامه به بيمارستان ۲۲۰ تخت خوابي بروجن اشاره کرد و گفت: اين بيمارستان به مرز ۸۳ درصد پيشرفت فيزيکي رسيده است که در سال ۹۴ شاهد افتتاح از اين بيمارستان خواهيم بود.

عضو کميسيون انرژي مجلس گفت: سالن دو و ميداني تارتان که يک مجموعه مجهز و مدرن در سطح خاورميانه است خردادماه سال آينده به بهره برداري مي رسد.

سلطاني از ترميم و جبران کمبودات بيمارستان بروجن خبرداد و گفت: در سال جاري هفت مرکز بهداشتي در سطح شهرستان بروجن به بهره برداري رسيد.

وي ضمن بيان اين که دانشگاه پرستاري بروجن فاقد ساختمان مي باشد و هنوز هم اين دانشگاه در ساختمان استيجاري شهرداري و آموزش و پرورش واقع شده است گفت: در سال ۹۲بروجن به عنوان المپيکي ترين شهر از نظر جمعيت در دنيا شناخته شد.

نماينده مردم بروجن با اشاره به اختصاص بودجه ۸۰ ميليارد ريالي دولت در سالجاري به شهرستان بروجن گفت: ۱۲۰ ميليارد ريال اعتبار به جز بودجه دولت با پيگيري هاي مکرر براي اين شهرستان جذب کرديم.

سلطاني بهره برداري از بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن، سالن دو و ميداني تارتان، خانه معلم، پارک بانوان و زيباسازي جادۀ دسترسي به تفريحگاه سياسرد را از مهم ترين پروژه هاي قابل افتتاح و بهره برداري تا پايان سال ۹۴ عنوان کرد.

وي با بيان اين که وابستگي شديد به نفت داريم و ۶۰ درصد بودجه کشور به نفت وابسته است، گفت: بدترين خبر در سال مفاسد اقتصادي بوده است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۲

20 Feb 2020