۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۲۱۳۱۵
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس:

تخصیص 236 میلیون متر مکعب آب زاینده رود به چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس: برای اولین بار به‌منظور تأمین آب کشاورزی و صنعتی چهارمحال و بختیاری با پیگیری نمایندگان این استان مجوز برداشت ۲۳۶ میلیون متر مکعب آب از رودخانه زاینده رود صادر شد.
تخصیص 236 میلیون متر مکعب آب زاینده رود به چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز امیرعباس سلطانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان گفت: با توجه به اینکه مجلس هم نقش وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قوانین را دارد اما به نظر می رسد وظیفه نظارت مهمتر است چرا که ما در کشور قانون زیاد داریم اما در اجرای قانون با مشکل مواجهیم.

سلطانی با اشاره به نقش نمایندگان استان در سطح ملی و فراملی اظهار کرد: نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس نقش بسزایی در مسائل کلان کشور از جمله انرژی، بودجه و مسائل مربوط به روابط خارجی داشته اند.

وی با اشاره به پرونده بابک زنجانی و فساد اقتصادی 13 هزار میلیاردی وی فقط در بعد نفت گفت: هنوز برخورد قاطع و شایسته ای که ملت ایران انتظار انجام آن را از سوی دستگاه قضا داشتندصورت نگرفته است.

سلطانی با اشاره به طرح ها و برنامه های استانی تصریح کرد: برای اولین بار در طول تاریخ نمایندگان استان به‌منظور تأمین آب کشاورزی و صنعتی چهارمحال و بختیاری با پیگیری نمایندگان این استان مجوز برداشت ۲۳۶ میلیون متر مکعب آب از رودخانه زاینده رود صادر شد.

وی افزود: تا قبل از این چهارمحال و بختیاری به عنوان منبع و صاحب و سقای آب ایران که ده درصد از آب کشور را تامین می کند نقشی در تصمیم‌گیری‌های کلان در مورد نحوه برداشت آب از این رودخانه نداشت.

دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس پروژه راه آهن، طرح انتقال بن- بروجن، طرح فاضلاب شهرهای شهرستان بروجن، 4 خطه شدن جاده بروجن لردگان، طرح انتقال آب تونل سبزکوه به دشت فرادنبه و سفید دشت و صنایع را از جمله پروژه های دیگری عنوان کرد.

وی از افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی بروجن خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال 94 افتتاح می شود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۹:۳۸

30 Dec 2019