۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۲۱۳۰۰
کارشناس مسائل سیاسی:

حذف نماد هسته ای و حدیث پیامبر(ص) از روی اسکناس نشانه نوعی وادادگی است

کارشناس مسائل سیاسی حذف نماد فناوری هسته ای و حدیث پیامبر(ص) را از روی اسکناس 5 هزار تومانی نشانه نوعی وادادگی و عقب نشینی در مقابل دشمن دانست.
حذف نماد هسته ای و حدیث پیامبر(ص) از روی اسکناس نشانه نوعی وادادگی است
یزدان جلالی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: فناوری هسته ای امروزه یک دانش مورد نیاز در جامعه است که جایگاه خوبی در بخشهای مختلف اقتصادی، درمانی و انرژی به دست آورده است.

جلالی انرژی هسته ای را یکی از مهمترین و بزرگترین دستاوردهای نظام و انقلاب دانست که مرهون تلاش دانشمندان جوان هسته ای و شهدای عرصه علم و فناوری است.

وی تاکید کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای انرژی هسته ای وظیفه همه مسئولان است و حذف نماد آن سنخیتی با این رسالت ندارد.

جلالی وجود نماد فناوری هسته ای و درج حدیث پیامبر(ص) را نشانه باور به اسلامیت و ایرانیت نظام دانست و بیان کرد: کسانی که این ارزشها را حذف کرده اند نه تنها در مسلمان بودن خود بلکه در ایرانی بودن خود نیز باید شک کنند.

وی حذف این نماد ملی و اسلامی را نوعی ضعف و چراغ سبز به دشمن نشان دادن دانست و اظهار کرد: در این برهه زمانی و با توجه به روند مذاکرات این حرکت نوعی وادادگی و عقب نشینی در مقابل دشمن  است.

جلالی با بیان اینکه این تغییرات سودی جز هزینه های اضافی بر نظام پولی بانکی ندارد تاکید کرد: مسئولین در حراست از باورهای دینی و مردمی و حفظ دستاوردهای نظام اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۶:۲۶

28 Dec 2019