۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۲۱۲۶۵
سردار سعيد قاسمي در گفت و گوی اختصاصی با جهانبين نیوز:

در كتب درسي ما جاي قابل توجهي براي انتشار تفكرات ناب انقلاب، امام روح الله، و دفاع مقدس وجود ندارد

سردار قاسمی گفت: متاسفانه در كتب درسي ما جاي قابل توجهي براي انتشار تفكرات ناب انقلاب، امام روح الله، شهدا و دفاع مقدس وجود ندارد. و اين مدل آموزش و پرورش بچه مسلمان متعهد بار نمي‌آورد.
در كتب درسي ما جاي قابل توجهي براي انتشار تفكرات ناب انقلاب، امام روح الله، و دفاع مقدس وجود ندارد
سردار سعید قاسمی در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به تهدیدهای اخیر امریکا و ادعای دور شدن مردم ایران از مدل تفکرات امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: ۳۷ سال است که ادعا میکنند نظام اسلامی در آستانه سقوط است ولی می بینیم نظام هرسال مقتدرتر از قبل شده و حضور مردم هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال گسترده تر و پرشورتر است تا جایی که راهپیمایی امسال هم جمعیت بسیار بیشتر بود و شعارها هم کوبنده تر از هرسال.
وی افزود: در طول این ۳۷ سال همه توطئه هایی که در این چند سال اخیر انقلاب کشورهایی مانند مصر و... را متوقف کرد با شدت بسیار بیشتر علیه این نظام به کار بستند ولی روز به روز آنها ضعیف تر شدند و نظام اسلامی نفوذش در منطقه و دنیا افزایش یافته است.

این یادگار دفاع مقدس در بخش دیگری از اين گفت و گو با اشاره به فتنه پیچیده سال ۸۸ گفت: هنوز قلب فتنه بیرون کشیده نشده و دشمن باز هم دارد برنامه ریزی میکند که به انقلاب لطمه بزند. وی افزود دشمن عناصر خودش را دارد و در حال برنامه ریزی است. آن‌ها فرمانده دارند و سازماندهي مي‌كنند؛از ابزارهاي مختلف (پول، مواد مخدر، مسكرات و...) استفاده مي‌كنند براي رسيدن به هدف‌هايشان ولي طرف ما همه چيز را به بازي مي‌گيردند و كار تشكيلاتي نمي‌كنند. وي افزود: متاسفانه در جبهه انقلاب هرگاه ده نفر دور هم جمع مي‌شوند بعد از شش ماه انشعاب مي‌زنند و به اين همه توصيه‌هاي آقا هم توجه نمي‌كنند.

وی با اشاره به جانفشانی های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس گفت: در طول چند قرن گذشته هرگاه جنگی بر ایران تحمیل شد پادشاهان فاسد، بخشی از خاک این سرزمین را به دشمن دادند و تنها شاگردان مکتب امام روح الله بودند که در طی ۸ سال اجزه ندادند حتی ۱ وجب از خاک این سرزمین هم از دست برود.

سعيد قاسمي با اشاره به گسترده‌تر شدن حوزه‌هاي مختلف جنگ با دشمن گفت: جبهه يك زماني هزار كيلومتر بود و الآن خيلي بيشتر شده و همه جا جبهه است ولي خط خاليست. وي افزود: متاسفانه در فتنه ۸۸ ديديم كه دشمن در برخي عرصه‌ها مي‌تواند از ما تلفات بگيرد. آنها حتي به خانه‌هاي ما هم وارد شده‌اند و دارند به ما ضربه مي‌زنند.

وي همچنين از نظام آموزشي كشور به ويژه محتواي كتب درسي انتقاد كرد و گفت: متاسفانه در كتب درسي ما جاي قابل توجهي براي انتشار تفكرات ناب انقلاب، امام روح الله، شهدا و دفاع مقدس وجود ندارد.  و اين مدل آموزش و پرورش بچه مسلمان متعهد بار نمي‌آورد و آن چيزي هم كه تا كنون جوانان ما را پايبند به ارزشها كرده هيئات مذهبي و فعاليت‌هاي فوق برنامه‌اي بوده كه توسط افراد دلسوز و دغدغه مند و به صورت خود جوش انجام شده است.

سردار قاسمي در پاسخ به اين سئوال كه در اين شرايط پيچيده و دشوار چه بايد كرد گفت: اگر به اين نتيجه رسيده‌ايم كه در شرايط جنگ نرم هستيم بايد يك جبهه براي مقاومت تشكيل بدهيم. وي خاطر نشان كرد: نمي‌شود قلم را با قلم زد، بلكه بايد قلم را با قلم زد، فيلم را با فيلم وبه طور كلي در هر عرصه اي متناسب با همان نبرد وارد شد.

وي در پايان اين گفت و گو تاكيد كرد: جوانان بدانند در هر زمينه‌اي آنقدر كار عقب مانده روي زمين هست كه خدا مي‌داند و امروز هم علم دست جوانان است و بايد در راه پيشبرد اين نظام مقدس تا ظهور امام عصر(عج) تلاش كنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۶:۳۹

15 Feb 2020