۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۲۱۲۶۳
امام جمعه موقت کوهرنگ:

کمک به مستضعفان و نيازمندان مهمترين محور تشکيل نظام اسلامي و اين انقلاب است

حجت الاسلام صادق اسلامي، امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: به ياد خدا بودن در هنگام خوشي ها، کنترل عصبانيت در هنگام خشم و غضب، انتقام نگرفتن در هنگام به قدرت رسيدن، از ويژگي هاي انسان باتقوا و مؤمن است.
کمک به مستضعفان و نيازمندان مهمترين محور تشکيل نظام اسلامي و اين انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، حجت الاسلام صادق اسلامي امام جمعه موقت کوهرنگ، در خطبه هاي این هفته نماز جمعه کوهرنگ، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، به ويژگي هاي انسان مؤمن از منظر امام محمدباقر(ع) پرداخت و اظهار داشت: به ياد خدا بودن در هنگام خوشي ها، کنترل عصبانيت در هنگام خشم و غضب، انتقام نگرفتن در هنگام به قدرت رسيدن، از ويژگي هاي انسان باتقوا و مؤمن است.
 
حجت الاسلام صادق اسلامي با تسليت ايام شهادت حضرت زهرا(س)، شکل گيري سنت بسيار پسنديده فاطميه در کشور را قابل تقدير دانست و با تأکيد بر برگزاري مراسم هاي ويژه اين ايام و حفظ حرمت فاطميه، به برگزاري مراسم دهه دوم فاطميه در بخش بازفت از سوي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد اشاره کرد و ضمن تشکر از عنايات ويزه ايشان به مناطق محروم، خواستار حضور همه جانبه مردم در اين مراسم معنوي شد.
 
حجت الاسلام اسلامي همچنين با اشاره به هفته احسان و نيکوکاري، کمک به همنوعان در روزهاي پاياني سال را حرکتي خداپسندانه دانست و افزود: کمک به مستضعفان و نيازمندان مهم ترين محور تشکيل نظام اسلامي و اين انقلاب است که همگان بايد توجه بيشتري نسبت به آن داشته باشند.
 
امام جمعه موقت کوهرنگ همچنين به هفته منابع طبيعي و درختکاري اشاره و خاطرنشان کرد: در آموزه هاي ديني توجه بسيار زيادي به درختکاري و زراعت شده است تا آن جا که پيامبر اکرم(ص) کاشت يک درخت در اين دنيا را برابر با هزاران حسنه در آن دنيا و شکستن يک شاخه درخت را، همتراز با شکستن بال فرشتگان مي دانند.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۳۹

29 Dec 2019