۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۱۲۵۷
امام جمعه شهر اردل:

کمک به نيازمندان جامعه، احياي فرهنگ فاطمي است /تصفيه خانه آب شهري اردل احداث شود

کمک به نيازمندان جامعه،احياي فرهنگ فاطمي است و بايد در اين راستا گام موثري برداشته شود.
کمک به نيازمندان جامعه، احياي فرهنگ فاطمي است /تصفيه خانه آب شهري اردل احداث شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت ‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي در مورد صفت رذيله غيبت گفت:غيبت حقوق انساني افراد را ضايع مي‌کند و مثل گرگ درنده است.

سلمانپور اظهار داشت: هر انساني حقوق و حريمي دارد که شخص غيبت کننده حريم او را شکسته و حقوق وي را زير پا مي‌گذارد و آبرويش را بين مردم مي‌برد.

وي در ادامه افزود: ترک غيبت نشانه عقل است و هرچه انسان فرهيخته تر باشد، بيشتر از اين آلودگي پرهيز مي‌کند.

امام جمعه اردل گفت: غيبت کردن باعث دوري انسان از رحمت الهي مي‌شود و چون رحمت اصلي وجود مقدس معصومين و قرآن کريم است، پس شخص غيبت کننده از همراهي و درک آنها و استفاده از فيض وجودي آنها محروم مي‌ماند.

سلمانپور ضمن تبريک هفته منابع طبيعي و روز درختکاري گفت: از نيمه اسفند ما هر ساله روز درختکاري و هفته منابع طبيعي را پيش رو داريم. اهميت جنگل ها و مراتع برکسي پوشيده نيست.

ايشان ضمن تأکيد بر حفظ منابع جنگلي و منابع طبيعي گفت: ما اجازه نداريم هر گونه که دلمان مي خواهد از منابع طبيعي استفاده نماييم بکله آيندگان نيز از اين منابع طبيعي سهمي دارند.

اين مقام مسئول با اشاره به اجراي طرح جشن نيکوکاري در سراسر کشور گفت: جمع آوري کمک هاي مردم براي جشن نيکوکاري يک حرکت خوب و خداپسندانه است.

وي ادامه داد: اين واقعيت را بايد بپذيريم که در محيط ما افرادي فقير و مستحق و آبرومندي هستند که دستي هم به سوي کسي دراز نمي کند و ما وظيفه داريم بدون اينکه کمک بخواهند به آنها ياري رسانيم.

خطيب جمعه اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه به سفر چند روزه رئيس جمهور به استان قم اشاره کرد و افزود:اين سفر نقاط برجسته اي داشته و خدا را شاکريم که رئيس جمهور محترم در جمع علما و مردم مواضع مشخصي داشتند و خواستار لغو تمام تحريم ها بودند و اعلام کردند که ملت ايران گام خود را در مسير رهبري برداشته و انشالله به زودي شاهد نابودي استکبار جهاني خواهيم بود.

حجت الاسلام موسي سلمانپور با اشاره به احداث تصفيه خانه آب شهري اردل که يکي از مطالبات مهم مردم شهر اردل مي باشد اظهار کرد:مسئولين مربوطه بايد براي احداث تصفيه خانه در شهر اردل هر چه زودتر اقدام کنند زيرا اکثر مواقع آب شهري اردل گل آلود است و سلامتيشان را تهديد ميکند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۰:۳۳

20 Feb 2020