۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۱۱۳۱

شيار ۱۴۳ به شهرستان بن رسيد

اکران فيلم "شيار ۱۴۳" به کارگرداني نرگس آبيار به شهرستان بن در استان چهارمحال و بختياري رسيد.
شيار ۱۴۳ به شهرستان بن رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، فيلم شيار ۱۴۳ به کارگرداني نرگس آبيار که در بيست و دومين جشواره فيلم فجر جايزه بهترين بازيگري زن توسط مريلا زارعي و بهترين کارگرداني خانم نرگس آبيار و بهترين فيلم از نگاه مخاطب شده است؛ به روايت زندگي و انتظار يک مادر شهيد است و مهمترين ويژگي اين فيلم سينمايي آشنا کردن بيننده با عواطف پاک يک مادر و چشم انتظاري او است.


با پيگيري برخي از مسئولين شهرستان بن اين فيلم در سه سانس روزدوشنبه يازدهم اسفند ماه در ساعات "۸/۳۰-۱۰/۳۰" و "۱۴/۳۰-۱۶/۳۰" و "۱۹-۲۰/۳۰" در سالن حکمت شهر بن اکران خواهد شد و علاقه مندان به تماشاي اين فيلم مي توانند براي تهيه بليط به شهرداري، آموزش و پرورش و عکاسي گل سرخ مراجعه نمايند.

اين در حالي است که مردم اين شهرستان بايد فيلم شيار ۱۴۳ را در يک سالن بدون تجهيزات سينمايي تماشا کنند و عدم وجود فرهنگ سرا و يا سالن سينما در شهرستان بن موجب شده است تا اکران فيلم هاي مختلف صورت نگيرد.


ضمن تشکر از پيگيري هاي فرمانداري، آموزش و پرورش، شهرداري، بنياد شهيد و امور ايثارگران و هيئت محبان فاطمه الزهرا سلام الله عليها براي اکران اين فيلم، اميدواريم در سال هاي آينده شاهد راه اندازي فرهنگ سرا و سالن سينما در اين شهرستان باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۴:۱۵

27 Dec 2019