۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۱۱۲۳

افزايش 80 درصد کشفيات مواد مخدر در شهرستان فارسان

فرماندار فارسان در نشست شوراي مبارزه با مواد مخدر از افزايش 80 درصد کشفيات مواد مخدر در بهمن ماه امسال نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
افزايش 80 درصد کشفيات مواد مخدر در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در ادامه از افزايش ۷۸ درصد دستگيري و ۶۸ درصد تشکيل پرونده قضايي مربوط به مواد مخدر در شهرستان را نشان دهنده عزم جدي مسئولين شهرستان در مبارزه با مواد مخدر دانست.

وي بابيان اينكه اعتياد به مواد مخدر يك مسأله تهديد كننده براي جامعه است اظهار داشت: اعتياد به مواد مخدر زمينه ساز مشكلات فرهنگي ، اجتماعي، اقتصادي و ... به عنوان يك تهديد جدي براي براي ما محسوب مي شود.

فرماندار فارسان با اشاره به اينکه مبارزه جدي با معضل مواد مخدر نيازمند عزم و اراده همگاني است افزود: بهترين راه مبارزه اين است كه مردم و مسئولان با جديت نسبت به آگاه سازي و آموزش جوانان و ديگر افراد جامعه را از خطرات و پيامدهاي اين پديده شوم اقدام نمايند.

وي تصريح کرد : ايجاد هماهنگي و همکاري‏هاي لازم بين دستگاه‏هاي فرهنگي، نظامي و اجرايي براي امن کردن و مصون نگاه‏ داشتن جامعه مي تواند نقش تعيين کننده اي داشته باشد.

فرماندار فارسان در خصوص جايگاه ويژه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر گفت: شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر از دستگاه هاي کليدي در حوزه هاي پيشگيري ، مقابله، فرهنگي و درمان است که مي توانند در امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر بسيار اثرگذار و کارساز باشد.

انتهای پیام/1020
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۹:۰۵

1 Feb 2020