۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۰۹۶۹
جوابيه شهرداري بن/

شهرداري بن دغدغه احداث پارکينگ وسايط نقليه را داشته و پيگير احداث آن است

شهرداري بن طي نامه اي منوط بر پيگري مطالبات مردمي گفت: دغدغه احداث پارکينگ وسايط نقليه را داشته و پيگير احداث آن است.
شهرداري بن دغدغه احداث پارکينگ وسايط نقليه را داشته و پيگير احداث آن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، شهرداري بن پيرو خبر اخير  این پایگاه منوط بر مطالبات مردمی پیرامون "احداث پارکینگ ویژه وسایط نقلیه" جوابيه اي صادر نموده است که به شرح ذيل است:


شهرداري بن در تاريخ ۹۲/۷/۲۸ طي جلسه اي محلي را واقع در کيلومتر اول جاده شهرکرد ( پشت کوه جنگي ) که از زمين هاي تحت تملک اداره راه و شهرسازي به مساحت پنج هکتار است را براي احداث پارکينک پيشنهاد داده است.


طي نامه شماره ۴۴۸۳ مورخ ۹۲/۷/۲۸ به منابع طبيعي اعلام و درخواست واگذاري نيز نموده و در تاريخ ۹۲/۹/۳ مجددا فرمانداري با اداره راه و شهرسازي مبني بر اقدام براي واگذاري و طي مراحل قانوني مکاتبات لازم صورت پذيرفته است.


شهرداري هم مجددا در تاريخ ۹۲/۱۲/۱۰ اقدام به نامه نگاري و پيگيري کرده و نهايتا زمين پيشنهادي به دليل واقع بودن در خارج از حريم شهر مورد موافقت مراجع ذيربط قرار نگرفت.


در تاريخ ۹۳/۴/۱ شهرداري طي مکاتبه اي با اداره کل راه و شهرسازي زمين جديدي را واقع در جاده لارک پيشنهاد داد تا با حدود شش هکتار مساحت براي احداث پارکينگ اختصاص داده شود اما چون زمين موصوف از اراضي ملي محسوب مي شود در اختيار اداره راه و شهرسازي نيست اما اين واگذاري در حال طي مراحل اداري بوده و شهرداري هم پيگير اخذ واگذاري از ادارات ذيربطه است و ان شالله به زودي احداث پارکينگ محقق خواهد شد.


در انتهاي اين جوابیه آمده است: هر چند اگر در حريم شهر زميني که متعلق به شهرداري وجود داشت خيلي زودتر پارکينگ احداث مي شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۱۶

27 Dec 2019