۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۲۰۷۲۰

دشمن خانه و خانواده مردم اين کشور را هدف گرفته است

کارشناس خانواده گفت: در حال حاضر دشمن خانه و خانواده های مردم اين کشور را هدف گرفته است.
دشمن خانه و خانواده مردم اين کشور را هدف گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، الهه مختاريان مربی حلقه های صالحین در همايش انقلاب اسلامي، استحکام خانواده ، زنان و سبک زندگي اسلامي و ايراني با اشاره بر اينکه در حال حاضر دشمن خانه مردم اين کشور را با ماهواره ها و رسانه هاي مجازي هدف قرار داده است، اظهار داشت: در حال حاضر با وجود ماهواره ها و رسانه هاي مجازي در منازل آرامش ها از بين رفته و خانواده در حال تزلزل است.

مختاريان با بيان اينکه براي اينکه خانواده دچار تزلزل نشوند بايد مادران و زنان خانواده مديريت محکم داشته باشند و مديريت در خانواده نيازمند بصيرت و آگاهي است، عنوان کرد: بايدر مادران به حفظ ارزش ها در خانه تاکيد و از بي ارزشي ها در خانواده دوري کنند.

مختاريان با اشاره بر اينکه دشمن در حال حاضر با جنگ نرم وارد کشور شده و تصميم گرفته که بنيان هاي اصلي جامعه که خانواده ها است را از بين ببردف تصريح کرد: براي مبارزه با جنگ نرم دشمن نياز به آگاهي و بصيرت است و بايد مادران در خانه به فرزند پروري، همسر داري ، تربيت فرزند و ارتباط درست با فرزندان و ... توجه ويژه داشته باشند.

وي با تاکيد بر اينکه در جامعه کنوني مشکلاتي از قبيل طلاق، ازدواج هاي دير هنگام، اعتياد، کم شدن صله رحم و ... زياد دشه است، عنوان کرد: بايد در زندگي کنوني سبک زندگي اسلامي رواج داشته باشد چرا که عامل موفقيت در زندگي الگو گيري از سبک زندگي اسلامي است.

مختاريان با اشاره بر اينکه سبک زندگي در جامعه دچار تغيير و تحول شده است، بيان داشت: افزايش آگاهي ها را در جهت تحکيم خانواده تغيير دهيم و هدف را در زندگي براي خانواده مشخص کنيم.

انتهاي پيام/ ۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۳۲

16 Feb 2020