۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۰۶۹۰
صفایی خبر داد:

فعاليت سه هزار و 200 فروشگاه متمرکز تعاوني روستايي کشور

مدير عامل و رئيس هيات مديره سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران از فعاليت سه هزار و 200 فروشگاه متمرکز تعاوني روستايي در سطح کشور خبر داد.
فعاليت سه هزار و 200 فروشگاه متمرکز تعاوني روستايي کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حسين صفايي در مراسم افتتاح فروشگاه اتحاديه تعاون روستايي شهرستان سامان با تبريک ايام الله دهه فجر گفت: روزه هاي پرشکوه دهه فجر خاطرات بزرگ و زيبا پيروزي انقلاب اسلامي را در ذهن ها تداعي مي کند، بعد از وردو امام به ميهين بعد از ۱۱ انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد و پايه هاي جمهوري اسلامي گذاشته شد.

صفايي با بيان اينکه از زيبا ترين خاطرات اين دوران پيوند امام و مردم بود که در ان زمان شکل گرفت و امام در دل تمامي مردم جاي داشت ، عنوان کرد: عشق مردم به امام و امام به مردم موجب شد که انقلاب اسلامي به پيروزي برسد .

وي با بيان اينکه مردم بايد قدر دان ارزش هاي انقلاب باشند و به تحکيم و استحکام ارزش ها در جامعه اهيمت دهند، تصريح کرد: نهاد جمهوري اسلامي در راستاي تحقق استقلال و آزادي ملت ايران شکل گرفته است .

صفايي با بيان اينکه استقلال هر کشور در مسائل اقتصادي تامين امنيت غذايي است و اين امر در توليدات کشاورزي بسيار مهم است ، اذعان داشت: تحقق خودکفاي کشور در توليدات محصولات کشاورزي و غذايي در رساتاي تقويت پايه هاي جمهوري اسلامي است.

وي با تاکيد بر اينکه براي افزايش توليدات کشاورزي نگاه درست و همت مردمي و مسئولين را مي طلبد، بيان داشت: بايد بهترين خدمات جمعي به کشاورزان ارائه شود اساس تعاوني روستايي خريداري نهادهاي توليد از اعضاي تعاوني روستاي در شرايط خوب است و کود هاي شيميايي و سموم دفع افت بايد در اختيار کشاورزان قرار داده شود.

وي با بيان اينکه تعاوني هاي روستايي بايد نقش تقويت کننده تعاوني ها را در سطح روستا ها و کشهر هاي کشور داشته باشند، تصريح کرد: براي تعاوني هاي بايد فرصت هاي ايجاد شود که فروشگاه هاي توليدات خود را داشته و محصولات خود را بدون واسطه در بازار عرضه کنند.

صفايي با اشاره بر اينکه در سال جاري افزايش قيمت کود هاي شميايي و سموم را نخواهيم داشت، تصريح کرد: اميدواريم در سال ۹۴ نيز قيمت کود هاي شميايي متعارف افزايش قيمت نداشته باشند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۲۵

29 Dec 2019