۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۰۶۷۵
رييس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن:

از پدران شهيد شهر بن تجليل مي شود

رييس بنياد شهيد و امورايثاگران شهرستان بن در استان چهارمحال و بختياري از تجليل از پدران شهيد شهر بن در ايام الله دهه فجر خبر داد.
از پدران شهيد شهر بن تجليل مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، اسماعيل اسماعيلي رييس بنياد شهيد و امورايثاگران شهرستان بن گفت: شهداي ما با بصيرت و آگاهي راه امامت و ولايت جامعه را پيمودند و در اين مسير نيز شهادت را مقدم بر حيات مادي دانستند و امروز نيز خانواده هاي آن بزرگ مردان همان مسير را با افتخار و سربلندي طي مي كنند.

اسماعيلي شهيدان والا مقام را مايه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: اينگونه مراسم و مناسبت ها بهانه اي براي تجديد پيمان با آرمان هاي امام و انقلاب است و مسئولين مي توانند گوشه از دين خود را به مقام شهدا و خانواده هاي آنان ادا کنند.


رييس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن تاكيد كرد: بايد تلاش شود نام و ياد شهدا نسبت به سال هاي قبل مشهود تر و محسوس تر باشد و تمام مسوولين براي تحقيق اين مهم بايد تلاش كنند.


وي خاطرنشان کرد: اين مراسم با مشاركت دفتر امام جمعه و هييات مذهبي بن روز ۱۷ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بن برگزار خواهد شد.


لازم به ذكر است شهر بن بيش از ۱۱۰ شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است كه از اين تعداد ۸۴ شهيد در گلزار شهداي بن و ما بقي در شهرهاي ديگر مدفون هستند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۸:۳۸

27 Dec 2019