۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۰۶۶۲
با حضور معاون مديريت منابع انساني استاندار

20 پروژه در شهرستان کوهرنگ به بهره برداري رسيد

همزمان با دهه فجر، بهره‌برداري از 20 پروژه در شهرستان کوهرنگ آغاز شد.
20 پروژه در شهرستان کوهرنگ به بهره برداري رسيد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، با حضور معاون مديريت منابع انسانی استاندار، همزمان با سي و ششمين فجر پيروزی، 20 طرح در شهرستان کوهرنگ به بهره برداری رسيد.

سيامک سليمانی در مراسم افتتاحيه اردوگاه امام خمينی (ره) آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ بيان داشت: براي بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان کوهرنگ، 113 ميليارد و 798 ميليون ريال از محل اعتبارات ملی و استانی، تأمين و هزينه شده است.

سليماني در ادامه گفت: با بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني شهرستان کوهرنگ در سي و ششمين فجر پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، زمينه اشتغال مستقيم 146 نفر فراهم شد.

وي گفت: از آغاز عمليات اجرايي سه پروژه جديد در شهرستان کوهرنگ، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي آغاز شده است که با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها، تحول مطلوبي در اين شهرستان کوهرنگ ايجاد مي‌شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تکميل عمليات اجرايي و آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های جديد شهرستان کوهرنگ در دهه فجر سال جاری، 19 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.

آقاي سليماني در ادامه تصريح کرد: پروژه‌هاي بهره‌برداري شده شهرستان کوهرنگ در سال جاري، شامل طرح‌هاي هادي روستايي، فرهنگ‌سرا، بهسازي جاده‌اي، آسفالت راه‌هاي روستايي، اردوگاه امام خميني (ره)، فضاهاي آموزشي، آبرساني روستايي، پرورش ماهي، کانال کشاورزي و برق‌رساني روستايي هستند که امروز به بهره برداري رسيده اند.

سليماني به خدمات ارائه شده از سوي جمهوري اسلامي به نقاط مختلف کشور و به ويژه مناطق محروم مانند استان چهارمحال و بختياري و شهرستان کوهرنگ اشاره و خاطرنشان کرد: اين شهرستان، در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، تحول بزرگي در زمينه‌هاي مختلف پيدا کرده است.

وي شهرستان کوهرنگ را داراي پتانسيل‌ها، قابليت‌ها، توانمندي‌ها و مزيت‌هاي بسيار زياد به ويژه در بخش گردشگري دانست و بيان داشت: معرفي اين شهرستان به عنوان قطب گردشگري کشور و برنامه‌ريزي براي ارتقاي کمي و کيفي زيرساخت‌هاي توسعه‌اي در آن، به عنوان يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اولويت‌دار مسئولان ارشد اين استان به شمار مي‌رود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري به خدمات ارائه شده و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در دولت‌هاي مختلف جمهوري اسلامي، براي خدمات‌رساني به تمامي مناطق کشور اشاره و اضافه کرد: دولت تدبير و اميد، از ابتداي فعاليت خود تاکنون، با هدايت منابع ملي و اختصاص اعتبارات فراوان به مناطق غيربرخوردار و کمتر توسعه يافته مانند اين استان و شهرستان کوهرنگ، زمينه توزيع عادلانه امکانات و رعايت توازن منطقه‌اي را فراهم کرده است.

وي عنوان داشت: توسعه محورهاي ارتباطي، آبرساني به نقاط شهري و روستايي، ارتقاي خدمات بهداشتي و درماني، افزايش فعاليت‌هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي، بهبود وضعيت معيشت خانوارها، افزايش اشتغال و کاهش نرخ بيکاري جزو برنامه‌هاي مورد توجه مسئولان ارشد استان چهارمحال و بختياري در يک سال گذشته به شمار مي‌رود.
 
سیامک سليماني اظهار کرد: در يک سال گذشته، با اختصاص اعتبارات ملي و استاني فراوان به مناطق مختلف استان چهارمحال و بختياري، به ويژه در شهرستان کوهرنگ و همچنين با تقويت زيرساخت‌هاي توسعه‌اي در اين شهرستان، زمينه سرعت‌بخشي به روند توسعه همه‌جانبه و پويا در اين استان فراهم شده و اقدامات لازم در اين زمينه صورت گرفته است.

وي با اشاره به نقش تأثيرگذار مردم شهرستان کوهرنگ، در مبارزات عليه حکومت شاهنشاهي از سال 1342 تا براندازي اين حکومت ستمگر، در بهمن سال 1357، گفت: عشاير اين شهرستان و استان چهارمحال و بختياري نيز، براي پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، تلاش‌ها و رشادت‌هاي فراواني انجام داده و در نهايت، 19 بهمن سال 1357، با حضور در تهران، بيعت خود با امام خميني (ره) را براي هميشه اعلام کردند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: مردم شهرستان کوهرنگ و به ويژه عشاير اين شهرستان، در 36 سال گذشته، وفاداري خود را در صحنه‌هاي مختلف ثابت و حمايت قاطع خود را از آرمان‌هاي امام راحل، مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و ولايت‌فقيه، اعلام کرده‌اند.

این مقام مسئول افزود: دشمنان انقلاب اسلامي نيز، در 36 سال گذشته، تلاش‌هاي بي‌وقفه و فراواني را براي ضربه زدن به کشور و براندازي نظام جمهوري اسلامي انجام دادند که تمامي اين نقشه‌هاي پليد، با مديريت مدبرانه امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و ولايت‌فقيه و همچنين حمايت قاطع مردم از مسئولان ارشد نظام، همواره خنثي شد.

سليماني دشتکي تأکيد کرد: مردم شهرستان کوهرنگ هم در اين مدت، با حضور پرشور و گسترده خود در صحنه‌هاي مختلف مربوط به انقلاب اسلامي، همواره وفاداري خود را به آرمان‌هاي امام راحل، مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، ولايت‌ فقيه و شهداي اين کشور، اعلام و استکبار جهاني را در رسيدن به اهداف پليدش، نااميد کردند.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۸:۳۷

8 Feb 2020