۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۲۰۵۹۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دهه فجر تولد دوباره اسلام /برگزاری 803 عنوان برنامه در دهه فجر

سردار رضا محمدسلیمانی گفت: دهه فجر تولد دوباره اسلام بود که الهام بخش حرکت های حق طلبانه و خیزش های جهانی است.
دهه فجر تولد دوباره اسلام /برگزاری 803 عنوان برنامه در دهه فجر
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم در گفتگوی با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: دهه فجر تولد دوباره اسلام و روز تجدید عهد و پیمان ملت با اسلام و انقلاب و امام(ره) است.

سردار محمدسلیمانی اظهار کرد: طلوع خورشید شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز فصل نوینی در جهان بود که هیمنه پوشالی نظام استکبار جهانی را در هم شکست و بذر امید و فلاح را در قلب میلیونها انسان مستضعف در جهان را رویاند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: حاکمیت قرآن که در زمان طاغوت علناً کنار گذاشته شده بود جزء مرام اصلی انقلاب قرار گرفت و به عنوان کتاب انقلاب وارد زندگی مردم شد.

سردار محمدسلیمانی الهام بخش شدن اندیشه های امام(ره) در جهان، احیای شأن و منزلت واقعی زنان و دختران، پیشرفت شگفت انگیز در صحنه های مختلف علمی، استقلال سیاسی و فرهنگی، نمایان شدن قدرت واقعی اسلام در جهان، خوداتکایی و خودباوری در ابعاد مختلف را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از قطب های جهان تبدیل شده است و یکی از کانونهای تاثیرگذار در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دنیاست.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان با اشاره به رموز پیروزی انقلاب تصریح کرد: ایمان به خدا، وحدت کلمه و رهبری عالمانه امام(ره) عوامل اصلی و تعیین کننده در پیروزی انقلاب اند.

وی ضمن تشریح راههای حفظ و تداوم انقلاب بیان کرد: تداوم راه امام خمینی(ره)، پافشاری بر اصول و ارزشهای انقلاب نظیر استقلال آزادی و نفی عبودیت غیر خدا و حفظ ارتباط با خدا و اخلاص، حفظ وحدت کلمه اصول اساسی تداوم انقلاب است.

سردار محمدسلیمانی دشمن شناسی، بصیرت افزایی، جذب و شیفته دنیا نشدن، جلوگیری از تهاجم فرهنگی  و دفاع از هویت واقعی خود را از دیگر عوامل تداوم راه امام و انقلاب دانست.

وی تقویت روحیه امید را از اصول اصلی انقلاب دانست و اظهار کرد: تمام توطئه ها، تحریم ها، فشارها و جنگ هایی که تا الان بر ملت ایران تحمیل شده به خاطر از بین بردن این روحیه امید و خودباوری است.                    

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) از برگزاری 803 عنوان برنامه در کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در دو سطح برون سازمانی و درون سازمانی و با اولویت نسل جوان برنامه ریزی شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این برنامه ها دو اصل مبنایی و بصیرتی امام شناسی و مردم محوری در نظر گرفته شده است.

سردار محمدسلیمانی برگزاری نشست های بصیرتی، خانواده، حلقه های صالحین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، افتتاح پروژه های فرهنگی ورزشی، اعزام 307 نفر از خانواده های شهدا به مشهد، نواختن زنگ انقلاب و رژه موتوری همزمان با ورود امام(ره) از فرودگاه تا مصلا را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به شرایط حساس منطقه، اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر(ص) و بحث مذاکرات هسته ای دهه فجر امسال را متمایزتر از سالهای قبل دانست و گفت: علی رغم مشکلات ولایتمداری و وحدت کلمه مردم راهپیمایی با شکوهتری را در 22 بهمن امسال رقم خواهد زد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۷:۵۷

11 Jan 2020