۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۲۰۵۸۸

امام جمعه شهر سامان معرفي شد

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور به عنوان امام جمعه شهر سامان منصوب شد.
امام جمعه شهر سامان معرفي شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، طي حکمي از شوراي سياست گذاري ائمه جمعه ، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور به عنوان امام جمعه شهر سامان منصوب شد.

نمانيده ولي فقيه در استان با حضور در گلزار شهداي شهر سامان ياد شهدا را گراميداشت و مراسم استقبال از نماينده ولي فقيه و املام جمعه شهر سامان از ميدان بسيج تا مسجد جامع شهر سامان با حضور مردم و مسئولين شهر سامان صورت گرفت.

نماينده ولي فقيه در چهار محال و بختياري در آيين توديع و معارفه امام جمعه شهر سامان در بين مردم اين شهر با اشاره بر اينکه انقلاب اسلامي تبلور انبياء الهي بود که بايد ارزش هاي اين انقلاب حفظ شود، اظهار داشت: رهبري انقلاب جز اساسي ترين عوامل پيروزي انقلاب اسلامي بوده است.

حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام با اشاره بر اينکه برگزاري جشن هاي دهه فجر در سطح کشور و استان يک ضرورت است که بياد دستاورد هاي انقلاب از طريق اين جشن ها به مردم بيان شود، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسب براي معرفي خدمات نظام به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمين نکونام بيداري اسلامي در دنيا را يکي از برکات انقلاب اسلامي دانست و گفت: ترس رژيم صهيونيستي از حماس و حزب الله لبنان ، نمونه علني قدرت اسلام و از معجزات انقلاب اسلامي است.

در اين مراسم حکم امام جمعه شهر سامان توسط رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه استان قرائت و حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور شهرکي به مدت سه سال به عنوان امام جمعه شهر سامان منصوب و از خدمات ارزشمند حجت السام سيد احمد ميردامادي قدر داني شد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۴۹

29 Dec 2019