۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۰۴۳۸
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام به دست کسانی صورت میگیرد که سیاه ترین کارنامه را در دفاع از آزادی بیان دارند

هدفی که دولت های غربی و اروپایی زیر سایه شعار آزادی بیان دنبال میکنند و به بهانه آن به پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و دین اسلام به عنوان کاملترین دین الهی توهین می کنند، چیزی جز بر هم زدن آرامش مسلمانان و سیاه نمایی علیه اسلام نیست.
هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام به دست کسانی صورت میگیرد که سیاه ترین کارنامه را در دفاع از آزادی بیان دارند
به گزارش جهانبین نیوز، مراد کاظمی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص اهانت وقیحانه نشریه فرانسوی به بهانه آزادی بیان به پیامبر گرامی اسلام گفت: رفتار تروریستی عده ای تندرو و اسلام ستیز در حمله به نشریه فرانسوی شارلی ابدو بهانه ای شد که کشورهای مدعی آزادی بیان و حقوق بشر، بار دیگر به موضوع اسلام هراسی دامن زده و با درج کاریکاتوری موهن در نشریه ی مزبور به پیامبر بزرگ اسلام توهین کنند.

کاظمی اظهار داشت: دولت های غربی و اروپایی با هدف برهم زدن آرامش مسلمانان و با ترویج اسلام هراسی به پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و دین اسلام که کاملترین است توهین می کنند.

وی تاکید کرد: یقیناً بر همگان آشکار است که دولت های غربی با حمایت خود از گروه های تروریستی تکفیری در سوریه ، عراق و لبنان ، قصد ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارند و با حمایت مالی و تسلیحاتی به دنبال اهداف شوم خود در کشورهای اسلامی بوده و هم اکنون در پی حوادث تروریستی فرانسه با سیل تبلیغات منفی بر ضد اسلام، تروریست های تحت استخدام خود را نمایندگان اسلام معرفی می کنند.

مراد کاظمی ادامه داد : کشور فرانسه که ادعای آزادی بیان دارد سال ۱۸۸۱ قانونی را تصویب کرد که رییس جمهور می تواند به شهروندان توهین کند ولی توهین شهروندان به او جرم است که این گونه استثناها و محدودیت های انتخابی ، بیشتر رنگ و بوی جانبداری سیاسی دارد تا قانون آزادی بیان.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهانت به پیامبر اسلام محکوم است. اسلام دین صلح و مهربانی است و با خشونت و افراطی گری مخالف است، این دسته از اتفاقات بر خلاف هدف آنها، باعث رواج اسلام گرایی در دنیا و حتی کشورهای اروپایی خواهد شد و انفعال و به حاشیه راندن اسلام که خواسته رؤسای کشورهای غربی می باشد هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۷:۵۰

7 Jan 2020