۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۲۰۳۹۸
خطيب نماز جمعه بروجن:

توهين به پيامبر اکرم(ص) يکي از توطئه هاي بسيار ننگ آور اروپايي هاست

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: اميدواريم دستگاه و جبهه ديپلماسي در رفت و آمد و نشست با اين جنايت کاران حريم شکني نکنند و عزت و اقتدار ایران، سرداران سپاه و مردم غيور اسلامي را حفظ کند.
توهين به پيامبر اکرم(ص) يکي از توطئه هاي بسيار ننگ آور اروپايي هاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلی حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به حمله بالگرد اسرائيلي به نيروهاي حزب الله لبنان که منجر به شهادت عده اي از فرماندهان مقاومت شد اظهار کرد: پيام کوتاه سيد حسن نصرا... و فرمانده هان سپاه به سران جنايتکار اسرائيل که بايد منتظر پاسخ رعد آساي فرزندان اسلام باشند در وحشت کامل به سر مي برند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به شهادت عده اي از فرمانده هان مقاومت در منطقه "قنيطره" واقع در جنوب سوريه گفت: اين حرکت نشان دهندي آن است که صهيونيست ها قصد ضربه زدن جدي به کساني را دارند که در مقابل تکفيري ها و داعشي ها روز و شب در حال مبارزه هستند.

حسين نژاديان گفت: برملا شدن دروغ بودن ائتلاف عليه داعش، روشن شدن حاميان داعش، بر ملا شدن سياست شيطاني اسلام هراسي در آمريکا و اروپا و جبهه بندي جدي تر در دو جبهه حق مقاومت و جبهه باطل جريان مرموز با لباس اسلامي از جمله پيام هاي شهادت فرمانده هان مقاومت در قنيطره است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که مجروحان داعشي در بيمارستان هاي اسرائيل معالجه مي شوند گفت: در طي اين چند سال داعشي هاي ملعون حتي يک گلوله به سمت اسرائيل شليک نکرده اند که اين نشان از حمايت رژيم صهيونيستي از تکفيري هاي داعش دارد.

وي ادامه داد: جوانان شيعه و سني در کنار هم عليه داعش مبارزه مي کنند، خونشان با هم مخلوط مي گردد و اين جريان نويد مي دهد که اختلافات ظاهری شيعه و سني به پايان خواهد رسيد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن اشاره به پيام روشنگرانه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمريکا و اروپا گفت: گرايش اسلام در کشورهاي اروپايي رو به افزايش است و دشمنان با ايجاد توطئه قصد اسلام هراسي دارند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به توهين نشريه فرانسوي به پيامبر گرامي اسلام(ص) گفت: اين حرکت يکي از توطئه هاي بسيار ننگ آور اروپايي ها ست که البته از چند سال گذشته و با سلمان رشدي ملعون آغاز شد.

حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات امام راحل(ره) افزود: خامي نکنيد! مبادا از کنار اهانت کنندگان به مقام مقدس پيغمبر(ص) و اسلام و مکتب بگذريد.

وي گفت: اميدواريم دستگاه ديپلماسي ايران مانند رهبر معظم انقلاب و سرداران سپاه در رفت و آمد و نشست با اين جنايت کاران حريم شکني نکنند، با عزت و اقتدار موضع گيري کنند، جلوي زور گويي و باج خواهي آنها ايستادگي کنند و معتقد به اقتصاد مقاومتي باشند.

حسين نژاديان با بيان اين که دستگاه ديپلماسي نبايد اميدي به وعده هاي دروغين آنها داشته باشد افزود: اميدواريم اين دستگاه و جبهه ديپلماسي عزت و اقتدار رهبر، سرداران سپاه و مردم غيور اسلامي را حفظ کند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به مرگ پادشاه عربستان گفت: اميدواريم اين اتفاق باعث شود اين دستگاه منحوس آل سعود متزلزل شود، شيعيان جان بگيرند، قيمت نفت افزايش يابد و شاهد باشيم مکه و مدينه از دست اين ملعونين نجات يابد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به وضعيت خشکسالي و کم آبي افزود: مسلما حفر چاه هاي غير مجاز در باغ ها و مزارع خلاف قانون است؛ مسئولين بايد به طور جدي در رابطه با اين موضوع وارد عمل شوند و جلوي تعديها و تجاوزها را بگيرند.

حسين نژاديان همچنين ولادت حضرت عبدالعظيم حسني و ولادت امام حسن عسگري (ع) را تبريک گفت.

انتهاي پيام/1024ج/۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۲:۳۰

6 Jan 2020