۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۹
کد مطلب : ۲۰۳۹۶
امام جمعه شهر اردل:

اهانت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام نشان از ضعف جهان استکبار در برابر انديشه اسلام است

اهانت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام نشان از ضعف و شکست جهان استکبار و صهيونيسم غاصب در مقابل انديشه اسلامي حضرت محمد (ص) است.
اهانت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام نشان از ضعف جهان استکبار در برابر انديشه اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: کرامت هر انساني به ميزان رعايت تقوا است؛ تقوا به معناي حفظ و مراقبت از ارتکاب به گناه و در حقيقت خود مراقبتي و کنترل نفس است.

سلمانپور با تاکيد بر تحصيل مال از راه حلال ادامه داد: خداوند به واسطه ي اينکه بندگان تقوا را رعايت مي کنند رحمت و برکات خود را نازل مي کند و اگر جامعه اي دچار گناه شود نعمت از آن گرفته مي شود.

وي با اشاره به شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهيد محمد علي الله دادي افزود: بي ترديد شهادت سردار الله دادي، جهاد مغنيه و رزمندگان حزب الله لبنان ،عزم و اراده مقاومت اسلامي در عرصه مقابله با رژيم صهيونيستي و پيگيري آرمانهاي انقلاب اسلامي را جدي تر خواهد نمود.

اين مقام مسئول همچنين ۲۷ دي ماه سالروز شهادت نواب صفوي، طهماسبي، برادران واحدي و ذوالقدر را گرامي داشت و ياد آن شهيدان را بزرگ شمرد.

خطيب جمعه اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به حوادث اخير فرانسه ضمن محکوم کردن اهانت مجله شارلي ابدو نسبت به ساحت مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) گفت: پيامبران اديان ديگر مورد احترام مسلمين بوده و مسلمانان هيچ گاه به هيچ يک از پيامبران الهي اهانت نکرده و نمي کنند.

وي گفت: تروريسم از جانب هر گروه و با هر پرچمي که باشد محکوم است و مسلمانان از آن نفرت دارند.

سلمانپور ادامه داد: مايه تاسف است در حالي که در فرانسه به پيامبر اکرم(ص) اهانت مي کنند ولي ظريف وزير امور خارجه ملت ايران با سران فتنه و استکبار جهاني قدم مي زند که اين قدم زدن ها ارزش اسلامي را زير سوال مي برد و بايد نسبت به حرکت نابجاي خودش جوابگوي ملت شهيد پرور ايران اسلامي باشد.

امام جمعه شهر اردل به عمليات خوب و موفق نيرو هاي انتظامي شهرستان اردل در کشف سلاح هاي قاچاق اشاره کرد و از زحمات نيرو هاي انتظامي تشکر و قدر داني کرد.

انتهاي پيام/1024ج/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۲:۱۶

16 Jan 2020