۰
plusresetminus
رژيم کودک کش صهيونيست بايد بداند آتش اين دود به چشمان خود آن ها خواهد رفت و با اين اقدامات اسلام نه تنها کم رنگ تر نخواهد شد بلکه روز به روز بر عظمت آن افزوده مي شود.
دود هتاکي به پيامبر اکرم (ص) به چشمان صهيونيست خواهد رفت/قدم زدن با وزير امور خارجه امريکا   اشتباهی واضح بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام و المسلمين سيد مرتضي احمدي رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بن ضمن دعوت مردم به تقواي الهي گفت: هدف اسلام به عنوان يک دين کامل، پرورش انسان کامل است و هدف از آفرينش نيز رسيدن به کمال نهايي است.


وي تقواي الهي را يکي از مراحل رسيدن به کمال عنوان کرد و گفت: اهميت رعايت تقواي الهي آن قدر بالا است که يکي از وظايف اصلي امام جمعه دعوت مردم به تقواي الهي در خطبات جمعه است.



احمدي خاطر نشان کرد: تقواي الهي داراي دو بعد فردي و اجتماعي است و بر هر مسلماني رعايت هر دو بعد واجب است.



امام جمعه موقت بن گفت: در بعد فردي بايد ها و نبايد هايي وجود دارد که با انجام واجبات و ترک محرمات جز پرهيزگاران قرار خواهيم گرفت.



احمدي تصريح کرد: تقواي الهي صرفا به رعايت واجبات نبوده و بلکه بايد از گناهان نيز پرهيز شود تا فرد متقي شود.



وي تقواي اجتماعي را رعايت حقوق افراد جامعه معرفي کرد و گفت: احساس مسئوليت نسبت به يکديگر و انجام امربه معروف و نهي از منکر و پرداخت خمس و زکات از جمله مواردي است که با رعايت آن ها مي توان به تقواي اجتماعي رسيد.


احمدي بهمن ماه را روز هاي سراسر ايام الله دانست و گفت: همه خاطرات و اتفاقات در اين ماه به گونه اي است که به موجب شده در تاريخ با نام ايام الله ماندگار شود.


وي گفت: از زمان ورود امام راحل (ره) به ميهن تا ۲۲ بهمن ماه سخت ترين روزها بود چراک ه فجري طلوع کرده بود که عالم گير نشده بود و با ورود امام فجر عالم گير شد.


احمدي گفت: در قرآن احترام به پيامبر اکرم (ص) بر همه مسلمان واجب شده و پيامبر ما يکي از پيامبران الهي است و اهانت به هريک از پيامبران الهي قابل بخشش نيست.


امام جمعه موقت بن تصريح کرد: هتاکي به پيامبر اکرم (ص) با برنامه ريزي قبلي صورت گرفته است و دشمنان اسلام در جرياني ساختگي و حمله به اين روزنامه و کشتن عده اي مي خواهند اذهان عمومي مردم را از واقعيت دور کند.



وي ضمن محکوم کردن اين هتاکي گفت: امروز مردم در سراسر ايران با برپايي راهپيمايي اين حادثه را محکوم کرده و به جهانيان اثبات خواهند کرد نه تنها با اين اقدامات اسلام از بين نخواهد رفت بلکه موجب مي شود دود اين آتش برچشمان خود صهيونيست ادم کش برود.



احمدي نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپايي را اوج بصيرت ايشان دانست و گفت: اين امر نشان داد که مقام معظم رهبري نه تنها حاکم ايران بوده بلکه در جهان نيز حاکميت دارد و دغدغه جوانان جهان يکي از دغدغه هاي ايشان است.



وي با اشاره به مذاکرات گفت: در مذاکرات اصلولي بايد رعايت شود که از جمله مهم ترين آن ها رعايت حقوق غني سازي ايران، برداشتن تحريم ها و برطرف کردن نگراني هاي آن ها است.


احمدي ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش هاي وزير امور خارجه ايران گفت: قدم زدن با وزير امور خارجه آمريکا در روز هتاکي موجب خوراک و تغذيه اي براي همه رسانه ها شد و بايد اين اقدامات سنجيده تر و اصولي تر پيش مي رفت.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۲:۲۶

27 Dec 2019