۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۲۰۳۶۶
بخشدار مرکزي بن گفت:

دهه فجر فرصتي مناسب براي تجديد عهد مردم با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري است

مهدي سليماني گفت: دهه فجر فرصتي مناسب براي تجديد عهد مردم با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري است و بايد با برنامه هايي شاد و جذاب اين انقلاب را گرامي بداريم.
دهه فجر فرصتي مناسب براي تجديد عهد مردم با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مهدي سليماني بخشدار مرکزي بن در جلسه کميته ايثارگران و جانبازان ستاد بزرگداشت دهه فجر بن گفت: فجرآفرينان واقعي شهدايي بودند که از جان خود براي حفظ کشور گذشتند و به درجه رفيع شهادت رسيدند.


سليماني تصريح کرد: در برابر اين گذشت، ما نيز موظف هستيم دهه فجر را گرامي بداريم و از آرمان هاي امام راحل (ره) دفاع کنيم.


وي خاطر نشان کرد: ايام دهه فجر فرصتي مناسب براي تجديد عهد مردم با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري است و بايد همچنان که انقلاب ما انقلاب ارزش ها است ضمن پاسداري از ارزش ها شاد بودن برنامه ها در اولويت باشد و نسل سوم را براي ايجاد خلاقيت، نو آوري و ابتکار آماده کرد.


بخشدار مرکزي بن گفت: برنامه ها بايد مردم محور باشند و وحدت رويه در آن ها حاکم باشد.



وي نظارت برنامه هاي دهه فجر را با فرماندار مسئول ستاد دهه فجر عنوان کرد و گفت: از تمامي برنامه ها بايد فرماندار شهرستان اطلاع داشته باشد؛ چرا که پاسخگو تمام مسائل فرمانداري است و تداخل در برنامه ها عدم هماهنگي مسئولين را نشان مي دهد.


سليماني عطر افشاني و غبار روبي قبور مطهر شهدا را از مهم ترين برنامه ها دانست و گفت: اين برنامه بايد در شان شهدا و خانواده هاي بزرگوارشان انجام شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۴:۱۴

27 Dec 2019