۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۰۳۵۴
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:

دست رد مردم ولايتمدار شهرستان اردل برفرهنگ غربي با تحويل ماهواره

مردم ولايتمدار شهرستان اردل مي توانند با تحويل ماهواره يک دستگاه گيرنده ديجيتال هديه بگيرند و بار ديگر دست رد بر فرهنگ غربي بزنند.
دست رد مردم ولايتمدار شهرستان اردل برفرهنگ غربي با تحويل ماهواره
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدی فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ايران به رهبري امام راحل (ره)، ميراث گرانبهايی است که با سال ها تلاش و ايثارگری انسان های از خود گذشته به ثمر نشسته است و بايد با تمام توان از آن حراست نمود.

جمشيدی گفت: انقلاب اسلامی ايران باعث ايجاد اميد در دل مومنان و مستضعان جهان و مايه سرخوردگی ظالمان و مستکبريان جهان شده است از اين رو دشمنان بشريت تلاش دارند تا با روش ها و ابزارهای مختلف با آن مقابله کنند.

وي تصريح کرد: يکي از مهمترين ابزارهايی که استکبار جهانی در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن بهره می برد، شبکه های ماهواره ای موسوم به دجالواره است که به دليل دسترسی آسان عموم مردم به عنوان ابزاری قوی در دست سلطه گران قرار گرفته است.

جمشيدی افزود: مقام معظم رهبری در فرمايشات خويش ضمن تأييد نقش اين ابزار ضد فرهنگی، اجتماعی و سياسی فرموده اند که عوامل استکبار، امروز فيلم بد درست مي کنند، نوار بد درست مي کنند، حرف هاي بد درست مي کنند، شعر بد مي گويند، داستان بد مي نويسند وهمه اينها را داخل کشور بين نوجوانان و جوانان و مردم عادي پخش و منتشر مي کنند و يا از طريق ماهواره رواج مي دهند .

فرمانده سپاه اردل تأکيد کرد: ماهواره ابزار مهمي است که تيرهاي زهرآگين خود را به سمت ملتها و کشور ها هدفگيري مي کند.

وي با اشاره به اهداف برنامه هاي شبکه هاي ماهواره اي بيگانه گفت: ترويج خانواده هاي بي سامان و از هم گسيختن بنيان نهاد خانواده، بي اهميت جلوه دادن احترام به والدين و از بين بردن صله رحم در سبک زندگي اسلامي، حيازدايي از زنان و غيرت زدايي از مردان، پي ريزي و ايجاد آمادگي ذهني تفکر شيطان پرستي در نوجوانان و جوانان و فراموش کردن خداوند، آخرت، ارزش ها و منافع ملي نظام اسلامي در بين توده هاي مختلف مردم در دستور کار شبکه هاي ماهواره اي بيگانه قرار دارد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل گسترش مصرف گرايي و فرهنگ سازي پوشش و مد غربي، ايجاد يأس و نااميدي در مردم، تقليد کورکورانه و تکيه بر افتخارات موهوم و همچنين گسست بين مردم و رهبران ديني، القاء ناکارآمدي نظام اسلامي مبني بر نظام ولايت فقيه، بزرگ نمايي اختلافات قومي و مذهبي، ترويج فمينيسم و کمرنگ کردن نقش مرد در جامعه و ترويج خشونت، بد اخلاقي و بدرفتاري در اجتماع را از ديگر اهداف برنامه اي شبکه هاي ماهواره اي عنوان کرد.

جمشيدي گفت: ناحيه مقاومت بسيج اردل در راستاي مقابله با شبکه هاي ماهواره اي بيگانه با اقدامات روشنگرانه، ضمن تشريح ابعاد فرهنگي، اجتماعي و سياسي پيام هاي اين ابزار جنگ نرم نظام سلطه عليه انقلاب اسلامي،آحاد بسيجيان و افراد جامعه را با رويکردي تحليلي و اقناعي از آسيب هاي آن تا حد امکان مطلع و نسبت به آن ايمن نمايد.

وي با اشاره به اجراي طرح تحويل داوطلبانه ماهواره توسط شهروندان گفت: کليه شهروندان مي توانند با مراجعه به پايگاه هاي بسيج شهرستان اردل با تحويل گيرنده و آنتن ماهواره خود، يک دستگاه گيرنده ديجيتال هديه بگيرند.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۵:۴۴

27 Dec 2019