۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۰۳۵۳
مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری خبر داد:

633 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: 633 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
633 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حشمت‌الله داود‌پور مدیر کل بیمه سلامت استان در نشست خبری با اصحاب رسانه شاخص سلامتی را مهمترین شاخص برای جامعه دانست.

داودپور با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح رسیدن به فرمایش مقام معظم رهبری که دغدغه مردم نیز است که ما می خواهیم اگر در خانواده ای شخصی بیمار شد آن خانواده جز رنج مریضی رنج دیگری نداشته باشد.

وی کاهش پرداختی تا 3 درصد برای روستائیان و 6 درصد برای سایرین، التزام بیمارستان برای عدم خروج بیمار برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هزینه های آمبولانس و کاهش دریافت زیرمیزی را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد.

داودپور گفت: برای ترویج زایمان طبیعی انجام خدمات زایمان طبیعی در بیمارستان های دولتی رایگان است.

وی اجرای طرح ماندگاری و مقیمی پزشکان و ارائه کارت هوشمند به بیماران صعب العلاج و سرطانی را از دیگر برنامه های بیمه سلامت بیان کرد.

داودپور با اعلام شناسایی 1200 بیمار خاص در استان اظهار کرد: همه این افراد دارای کارت هوشمند اند و 947 نفر از این بیماران تحت پوشش بیمه سلامت اند و به طور میانگین حدود 376 هزار تومان در ماه برای هر فرد هزینه می شود.

وی از ثبت نام 44 هزار نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت خبر داد و گفت: تا کنون برای 33 هزار نفر آنها دفترچه صادر شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان اظهار کرد: 633 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که به تفکیک صندوق ایرانیان 5488، صندوق اقشار 23451، روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر 479765 نفر و بیمه همگانی سلامت نیز حدود 33 هزار نفر را تحت پوشش دارند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۵۲

2 Jan 2020