۰
plusresetminus
رزمايش پيشگيري و ايمن سازي کشور در برابر تهديدات و اقدامات تروريستي با عنوان "رزمايش شهيد رحمان استکي"، در شهرکرد برگزار شد.
رزمايش پيشگيري و ايمن سازي در برابر تهديدات و اقدامات تروريستي در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (عليه السلام) چهارمحال و بختياري در این خصوص گفت: اين رزمايش با عنوان "رزمايش شهيد رحمان استکي" با حضور عوامل استانداري، گردان هاي ويژه و واکنش سريع سپاه و بسيج با همکاري نيروي انتظامي، مديريت بحران، اورژانس و فوريت هاي پزشکي، آتش نشاني و ديگر ارگان هاي مرتبط، با رمز مقدس "يا محمد رسول الله (صلي الله عليه و آله و سلم)" برگزار شد.

رضامحمد سليماني، پيش بيني تهديدات امنيتي و رصد اوضاع امنيتي منطقه مسئوليتي خود، مقابله با محتمل ترين تهديدات متصور، خنثي سازي اقدامات تروريستي قبل از وقوع، ايجاد اشراف اطلاعاتي در حوزه مسئوليتي، تأمين و بکارگيري فن آوري هاي جديد در حوزه مبارزه با تروريسم و ريشه کن کردن زمينه هرگونه اقدام تروريستي در حوزه هاي مسئوليتي را، از جمله اهداف اين رزمايش عنوان کرد.

وي افزود: رصد اوضاع امنيتي و به روز بودن نيروهاي خودي متناسب با تاکتيک هاي دشمنان، لازمه ايمن سازي کشور در راستاي مقابله با تهديدات ضد امنيتي به شمار مي رود.

سليماني بيان داشت: اقتدار جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف و عزت‌ آفريني هاي اين نظام مقدس در ميادين گوناگون، مايه قوت دوستان انقلاب و خار چشم دشمنان انقلاب شده است، از اين رو دشمن با استفاده از عوامل خودفروخته دست به اقدامات تروريستي با هدف از بين بردن عناصر اصلي نظام مي زند که هوشياري مردم و دستگاه هاي اداري در اين زمينه از اهميت بالايي برخوردار است.

آزاد سازي گروگان ها، تعقيب و گريز خياباني، شيوه هاي حفاظتي از اشخاص و اسناد، چک و خنثي نمودن بمب و سلاح هاي انفجاري و ايجاد آرامش در بحران هاي شهری از مهمترين برنامه هاي اجرا شده در اين رزمايش بود.

رزمايش مقابله با حملات تروريستي "شهيد رحمن استکي" با حضور بيش از دو هزار نفر از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه اول بهمن، در محل رحمتيه شهرکرد برگزار شد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۵:۳۶

17 Jan 2020